Finisterra
Well-known member
Mja, Doku moet in ieder geval altijd spelen als basisspeler he. Is gewoon een van de beste dribbelaars ter wereld. Ook Pep gebruikt hem graag in een elftal vol sterren en zijn statistieken worden ook steeds beter.
Trossard, tja. Bij België toch echt zelden goed, ook niet als het wel goed liep met de ploeg. Is vaak nogal ongelukkig in z'n acties dan. Forceert misschien teveel? Uiteraard iemand die je zeker meepakt en die ook kansen moet krijgen, maar misschien toch niet altijd starten.
Zelf groot fan van Saelemakers (z'n drive), maar blijft ook een voetballer die ook beperkingen heeft.
Witsel gaat inderdaad wel meegaan denk ik ook.
Trossard, tja. Bij België toch echt zelden goed, ook niet als het wel goed liep met de ploeg. Is vaak nogal ongelukkig in z'n acties dan. Forceert misschien teveel? Uiteraard iemand die je zeker meepakt en die ook kansen moet krijgen, maar misschien toch niet altijd starten.
Zelf groot fan van Saelemakers (z'n drive), maar blijft ook een voetballer die ook beperkingen heeft.
Witsel gaat inderdaad wel meegaan denk ik ook.
Slechts 5 middenvelders en dan nog steeds komen aankakken met Rabiot en Kante (al weet ik niet welk niveau die nog haalt), maar wel Camavinga en Tolisso thuislaten.