De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Mogelijke tegenstanders in de 1/16e finale:
Groepswinnaar Groep D:
- VS
- Turkije
- Australie
vs
3e uit:
groep B: Zwitserland, Qatar, Canada, Bosnie
groep E: Duitsland, Ecuador, Ivoorkust, Curacao
Groep F: Zweden, Japan, Nederland, Tunesie
Groep I: Frankrijk, Senegal, Noorwegen, Irak
Groep J: Algerije, Oostenrijk, Argentinie, Jordanie

Eerlijk gezegd valt dat toch ontzettend goed mee qua mogelijke tegenstanders. Enkel de 3e uit Groep E of groep I kan echt gevaarlijk wezen, maar dan moet het toch al sterk gaan tegenzitten dat we juist daartegen moeten.

Goh, het belangrijkste moment als toekomstige vader. Ik gun hem dat wel om live mee te maken (gun iedereen dat).
Bwa, zijne kleine kan 'm nog elke dag zien. Als voetballer weet je nooit, het kan al net zo goed zijn laatste WK zijn! Dus gewoon sjotten nondedju!

't is maar een mopke eh manne

Je wil tenslotte ook, als Doku zijnde, aan je kind later niet moeten zeggen: door jouw schuld heeft België het WK niet gewonnen, want papa moest naar huis.

Ook niet serieus bedoeld hé, voor alle duidelijkheid :unsure:

Laatst bewerkt:
het lijkt mij toch weer een opgeblazen quote, tbh.
Baby is uitgerekend voor juli, meer heeft hij daarover niet gezegd. Sporza maakt daarvan "1/8ste finale of kwartfinale"
Doku zegt wel: "ge kunt dat plannen, maar ge kunt niet voorspellen of het te vroeg komt"

plus, die 1/8ste en kwartfinales: da's een week, het moet al lukken dat het juist op 1 dag aan komt.

ik hoop wel dat hij "multiple entries" op zijn visum heeft.

Als je naar Belgie rap over en weer vliegt kun je toch onmogelijk een goede voorbereiding hebben voor de wedstrijden nadien, ook al valt dat tussen twee wedstrijden binnen, want die jetlag zal toch een impact hebben. Ik begrijp niet waarom ze die zijn vrouw niet laten over vliegen naar Amerika.

Veel wereldkampioenschappen zijn er niet. En op een snelle dribbelvaardige winger staat er ook een houdbaarheidsdatum. Die zal niet voor eeuwig aan de wereldtop blijven. Ik begrijp dit echt niet.

Er zijn belangrijkere zaken dan een carriere. En laten overvliegen naar de US is niet echt een optie gezien je meestal niet meer mag vliegen als je meer dan 7 maanden bent. Daarnaast wil zijn vrouw liever in haar vertrouwde omgeving bevallen en de eerste weken thuis doorbrengen ipv in een vreemd land?

Als je naar Belgie rap over en weer vliegt kun je toch onmogelijk een goede voorbereiding hebben voor de wedstrijden nadien, ook al valt dat tussen twee wedstrijden binnen, want die jetlag zal toch een impact hebben. Ik begrijp niet waarom ze die zijn vrouw niet laten over vliegen naar Amerika.

uw hoogzwangere vrouw efkes laten overvliegen als ze op punt staat om te bevallen?

Kijk, Doku is weg zodra die weeën beginnen en je mag er dus op rekenen dat die één pot gaat missen.

Het enige waar je op kan hopen is dat hij, na de geboorte, zijn kleintje als extra motivatie ziet om vervolgens de rest van het tornooi kapot te spelen.

Maar eerlijk, als ik als vader spreek... Ik zou perfect begrijpen als hij dan gewoon bij zijn vrouw en kindje blijft. Ok, als voetballer is het anders, maar die eerste maand van hun leven waar je (hopelijk) vollebak dat vaderschapsverlof oppakt zijn momenten die je nooit meer terug kan krijgen en die zijn eigenlijk belangrijker én unieker dan een WK. Misschien kijkt hij er anders naar, omdat hij achteraf een zee van tijd heeft vergeleken met gewone stervelingen, maar niemand heeft mij ooit al kunnen overtuigen om niet fulltime bij mijn zoontje te zijn en mijn vriendin te helpen die eerste maand.

Dus ik zou het begrijpen, al is het 'spijtig' voor ons.

Ik snap het zeker dat die erbij wil zijn, maar er zijn mensen die die kans gewoon niet hebben. Straks gaan ze met onze marine de shit mogen gaan opkuisen van "His Orange Royalness". Denk je echt dat die mensen die kans zullen krijgen?
Hij heeft al van zijn hobby zijn beroep kunnen maken en verdient meer geld per maand dan een gewone sterveling per 5 jaar. Ik moet toegeven dat dat wat wringt bij mij.

het lijkt mij toch weer een opgeblazen quote, tbh.
Baby is uitgerekend voor juli, meer heeft hij daarover niet gezegd. Sporza maakt daarvan "1/8ste finale of kwartfinale"
Doku zegt wel: "ge kunt dat plannen, maar ge kunt niet voorspellen of het te vroeg komt"

plus, die 1/8ste en kwartfinales: da's een week, het moet al lukken dat het juist op 1 dag aan komt.

ik hoop wel dat hij "multiple entries" op zijn visum heeft.
Zal wel zeker? Het WK gaat in meerdere landen door, je zou zo een ploeg krijgen die in Mexico moet spelen en de VS niet meer binnen mag voor de volgende match.

De discussie ook, die mens wordt vader en wil er bij zijn, maar wij zouden als voetbalkijkers het recht moeten hebben om die mens dat te ontnemen? Kom zeg. :biglaugh:

Bevallingen kunnen ook fout gaan hé. Als je enigszins de mogelijkheid hebt, maak je gewoon dat je als partner bij je vrouw en toekomstig kind bent.

Je kan heel veel bedenkingen maken bij het loon van die voetballers, maar dit hoort er toch echt niet bij.

Heeft hij uitgesproken dat hij overvliegt? Want in een podcast sprak hij van "ondersteunen" en kan dat ook op een andere (digitale) manier zijn.

Terug
Bovenaan