De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Nice, bij MVV dan? Mag ik vragen wat jij daar doet?
Neen, bij een kleinere ploeg (Jekerdal). Vrienden van hem speelde daar en hij kwam regelmatig kijken. Zodoende zich ingeschreven en af en toe meespelen. Is wel al een seizoen of 3 geleden dat hij nog meedeed. Is wel nog trainer bij de jeugd.

Dat is dus letterlijk wel een argument. Dezelfde reden waarom bv. Tuchel bij Engeland zo controversieel is. Je zet geen Duitser aan het roer van je Engelse nationale ploeg.
Dat is niet mijn mening of zo, dat is gewoon het algemene sentiment bij de doorsnee kijker.
De vraag was waarom er zoveel negativiteit is. Als je een Nederlander gaat aanstellen als nationale coach ga je daar kritiek op krijgen, punt. Genre Boskamp zal daar waarschijnlijk een uitzondering voor zijn gezien het een halve Belg is die populair is bij de gemiddelde Vlaming.

Wat een zever. Ik, noch iemand van mijn vriendengroep, vind dat totaal geen reden om iemand af te keuren. Het interesseert mij (en veel andere) totaal niet of iemand nu van Duitsland, Frankrijk, België of Afghanistan komen. Denk jij echt dat mensen zouden zagen als Guardiola onze bondscoach werd, omdat het een Spanjaard is?

Wat een zever. Ik, noch iemand van mijn vriendengroep, vind dat totaal geen reden om iemand af te keuren. Het interesseert mij (en veel andere) totaal niet of iemand nu van Duitsland, Frankrijk, België of Afghanistan komen. Denk jij echt dat mensen zouden zagen als Guardiola onze bondscoach werd, omdat het een Spanjaard is?

Neen, omdat er geen antipathie heerst tussen Spanje en Belgie. Ook bij Tedesco en Garcia en Martinez had je dat niet. Maar bij een Nederlander als coach mag dat toch niet verbazen dat er zo'n reacties komen.

Oke ik ben aan het zeveren en de negativiteit komt helemaal niet omdat hij een Hollander is.
Jouw vriendenkring en de 0.1% van alle mensen op deze forum kunnen zoveel circlejerken dat we willen, bij het groot volk zal dat sowieso kritiek leveren. Maar de mensen zullen er zich wel bij neerleggen eenmaal de resultaten binnenkomen.

(vandaag in de krant btw,)

Laatst bewerkt:
Oke ik ben aan het zeveren en de negativiteit komt helemaal niet omdat hij een Hollander is.
Jouw vriendenkring en de 0.1% van alle mensen op deze forum kunnen zoveel circlejerken dat we willen, bij het groot volk zal dat sowieso kritiek leveren. Maar de mensen zullen er zich wel bij neerleggen eenmaal de resultaten binnenkomen.

(vandaag in de krant btw,)

'Bij de patriotten', ja want wij Belgen staan er toch om bekend zo grote patriotten te zijn...

Mensen willen gewoon een deftige bondscoach die weet wat hij doet. Toen Advocaat aangesteld was herinner ik mij toch ook geen gedoe rond zijn nationaliteit hoor.

Terug
Bovenaan