De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wou net zeggen: Met Openda die dieper gaat staan dan Lukaku en die laatste die al erg diep staat én beperkt voetballend vermogen heeft kunnen Onana en Mangala de bal enkel kwijt bij de flanken en dan moet de flankspeler op de brommer. Maar Lukebakio heeft dus zijn elektrische step bij duidelijk.

:unsure:

Knappe goal! Type directe actie die we al lang missen.

We hebben echt wel snelheid in de ploeg met Lukebakio, Doku en Openda. En dan nog snelheid die ze gebruiken in de diepte en directe acties

Middenveld staat toch wel niet zo super met ne man minder. Om daar een stabiel systeem in te krijgen zal toch nog veel training nodig zijn. Redelijk a-typisch systeem in het hedendaags voetbal.

Mja, voorlopig vind ik de 4-4-2 geen succes, we komen te kort op het middenveld daardoor en met een verdediging die zo wankel staat (zowel verdedigend als opbouwend) is dat pompen en verzuipen.

Mja, voorlopig vind ik de 4-4-2 geen succes, we komen te kort op het middenveld daardoor en met een verdediging die zo wankel staat (zowel verdedigend als opbouwend) is dat pompen en verzuipen.
Mangala ook wel zeer onovertuigend. Wisselen asap, lijkt toch geen speler voor de toekomst momenteel.

Ik schakel net pas in en zie 0-1 voor Belgie met veel balbezit de afgelopen 2 minuten en een heel bedrijvige Doku, maar toch statistieken die massaal in het voordeel van Oostenrijk spreken?

Ik vrees wel dat Vermeeren in dit systeem ook gaat verzuipen dus moest ie inkomen hopelijk in de plaats van een spits.
Ja, heb het meer op de langere termijn he. Niet specifiek deze match. Ik ben er niet van overtuigd dat dit systeem met onze huidige verdediging de weg vooruit is. Jammer van Openda, maar ook niet slecht om een topspits op de bank te hebben.

Ik schakel net pas in en zie 0-1 voor Belgie met veel balbezit de afgelopen 2 minuten en een heel bedrijvige Doku, maar toch statistieken die massaal in het voordeel van Oostenrijk spreken?
Ja Oostenrijk is goed bezig maar nu echt geen grote uitgespeelde kansen gehad. Wel geklungel en paniek in onze verdediging.

En onana en mangala al geel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan