De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allé, de oplossing is er, we moeten gewoon vrije trappen afdwingen aan de 16, dat doet Tedesco tactisch precies wel goed.

Het is grotendeels aan de trainer om de mentaliteit van de spelers op te krikken e.

Zorg dat de spelers gvd zin hebben om voor hun land te spelen.
Dit dus. Ik denk niet dat iemand verwacht dat dit België wint van Italië. Maar waar is het grote Tedesco masterplan?
De trainer is 50% van het werk. De spelers de rest.

Huppa. Een reddingsboei.
Straks nog met 2-3 winnen en dan is Tedesco de held! Dit was zijn masterplan. Ervoor zorgen dat de Italianen straks nog met 9 (?) op het veld staan en dan toeslaan. :tongue:

Anyways ik moet gaan werken ik lees het morgen wel. ;)

Hopelijk graven de Italianen zich niet in de 2e helft en krijgen we nog een leuke 2e helft. Ik vind het wel amusant om te kijken. Tielemans die zich patron toont. Trossard kan zich uitleven. Doku doet altijd zijn ding. Juist CDK vind ik veel te weinig de bal raken. En Openda ook ongelukkig.

Ik geloof nog eerder dat dat ingestudeerd nummertje eerder iets is dat een van die jonge gasten in Fifa 25 gebruikt dan dat het van Tedesco komt.

Debast ook dom doorschuiven bij de 1-0
DeCuyper vind ik ook te veel te wijken bij de 2-0 (flashback naar Toby 😭)

Die ref staat in de lijn van die tackle en geeft nog maar geel. Hoe zelfs?

Hopelijk graven de Italianen zich niet in de 2e helft en krijgen we nog een leuke 2e helft. Ik vind het wel amusant om te kijken. Tielemans die zich patron toont. Trossard kan zich uitleven. Doku doet altijd zijn ding. Juist CDK vind ik veel te weinig de bal raken. En Openda ook ongelukkig.
Euh, nu beschrijf je de laatste 4 of 5 minuten. De eerste 40min was er niks leuk aan en waren we gewoon nergens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan