De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow.
Die fout van Smets moet je de trainer aanwrijven? Wtf Marc 😂

Met deze spelers MOET je winnen van Israël.
Misschien ook even kijken met wie Frankrijk niet won?

Ik vraag me af van wat Tedesco zo'n wallen/donkere kringen onder z'n ogen heeft. Van 's nachts een spetterende strategie te bedenken zal het wel niet zijn.

Opzich begrijp ik die jonge ergens wel.

De kansen die je weggeeft zijn individuele fouten.
Vooraan wel gewoon gebrek aan creativiteit.

En continu vergeleken worden met n vorige generatie moet men misschien ook mee stoppen.

Frankrijk had ook 70% balbezit tegen Israël en kon niet winnen

"We zijn zo negatief in België, dat is mijn gevoel."

Ja man, het trekt dan ook gewoon al een hele tijd op geen kl*** hé Dodi.

Als ze nu Tedesco nog niet buiten gooien houdt het voor mij op, ik kijk geen Duivels meer dan.

Casteels is toch vrij degelijk.
Maar Courtois de beste van de wereld, terwijl Casteels aan het uitbollen is in de zandbak. Dat Casteels een degelijke keeper is, gaat niemand ontkennen. Maar op basis van vorm en niveau zou eigenlijk Sels boven hem moeten staan.

Laat ons in elk geval hopen dat ze Tedesco nu ontslaan, en niet wachten tot na de barrages in maart. Als ze hem ontslaan, want kunnen ze zijn ontslagpremie betalen?

En het 'beste' of misschien meest trieste moet dan nog komen: het interview met Fiasco. Die vast weer een andere match heeft gezien en toch ook veel goeie dingen zal gezien hebben. Over de wallen onder zijn ogen: tis mss van aan de paddo's te zitten.

Opzich begrijp ik die jonge ergens wel.

De kansen die je weggeeft zijn individuele fouten.
Vooraan wel gewoon gebrek aan creativiteit.

En continu vergeleken worden met n vorige generatie moet men misschien ook mee stoppen.

Frankrijk had ook 70% balbezit tegen Israël en kon niet winnen

Maar Frankrijk doet het wel wanneer het moet presteren. België wint geen enkele match en faalt al bijna 6 jaar lang elke keer wanneer het om de knikkers gaat.
De RD's kampen gewoon met een gigantisch motivatieprobleem, en dat gebrek zit bij élke speler. Een goeie coach kan dat proberen fixen, maar prutsers zoals Tedesco echt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan