De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ons eerlijk zijn: buiten Lukaku, Courtois en Carrasco spelen we gewoon
met 2 spelers van Rennes, de ganse staart van de Premier League en een degradant uit Duitsland. Wild word je daar toch niet van. Zo'n Doku, ziet er allemaal leuk uit maar als dat zo'n kieken zonder kop blijft gaat die nooit een toptransfer maken

Is er ergen een labo dat congolese proefbuisflankspelers aan het kweken is…? Want die Doku en Bakayoko zijn toch gewoon klonen van elkaar hoor…

Doku gvd Kieken zonder kop!!!

Doku toch ook alles behalve efficiënt in zijn acties. Springt opzij met de bal, 1 of 2 man gepasseerd om dan te trazg te zijn met de opvolgpass of actie, waarna hij moet teug draaien en de bal trug geven..

Gaat er eens iemand die pas lijn centraal door ons middenveld gaan afsluiten of hoe zit het eigenlijk?
Hoeveel keer hebben ze daar al niet simpel weg die bal doorgestoken bij Oostenrijk?

Ik vind de duivels echt een bende pre-miniemen vandaag, allemaal kop in de grond. Onze verdediging, wat een kaas met gaten.. 😬

Is er ergen een labo dat congolese proefbuisflankspelers aan het kweken is…? Want die Doku en Bakayoko zijn toch gewoon klonen van elkaar hoor…

Doku gvd Kieken zonder kop!!!
Onze redder in nood

442320-1645184662.png

Het zal bij 1-1 blijven. Dat lijkt me ook een correcte eindstand. Voor Oostenrijk is dat een halve overwinning, maar België blijft zo ook wel stevig in de running.

Het gaat wel beter moeten. Hopelijk is Kevin snel terug, want Tielemans was als vervanger 3 niveautjes minder. (Tov de beste Kevin toch)

Ik heb de indruk dat Tedesco echt wel dingen wil uittesten. Als je ziet wie vandaag ook debuteert. Is enkel een plus, ondanks het gelijkspel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan