De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai, Tedesco heeft zeker geen schrik om jonge spelers op te stellen!

Middenveld met Tielemans en Vranckx vind ik toch tricky (al ken ik die laatste eigenlijk totaal niet).
Wel bijzonder aanvallende opstelling :)

Zoals verwacht: dat onuitgegeven middenveld draait vierkant.
Voor Vranckx is het precies nog een jaar of 2-3 te vroeg om bij de grote jongens te spelen.

Al goed dat de Esten er niet veel van kunnen. We stonden begot al bijna voor door die counter.

Tja dat is nu het probleem met een onuitgegeven opstelling te beginnen. Die gasten voelen elkaar nog niet genoeg aan vrees ik

Je hebt daar Mangala en Vanaken op de bank zitten, ik zou er toch 1 van de 2 opzetten bij de rust.
Vranckx er af. Tielemans, tja, die moet maar eens van op afstand kunnen trappen, blijft een wapen.

Je gaat nu toch echt die intensiteit moeten matchen. Die van Estland hebben een killerblik in hun ogen en de Belgen kijken als een koe naar een ufo. Als je Tielemans wilt gebruiken als spelmaker moet hij pas aan de middencirkel de bal krijgen want hij geraakt niet ver met de bal aan de voet en Tresor en Vrankx spelen verstoppertje. Dan kan je enkel nog naar Carrasco zoeken want op rechts duiken ze nooit op blijkbaar.

Maar je moet Tresor echt wel de bal kunnen geven in het laatste derde van het veld. Hij heeft een actie én een goeie voorzet. Maar zodra Tielemans de bal heeft staan er twee Esten tussen. Zelfs De Bilde ziet het.

Maar veel kan opgelost worden als je zelf die Esten gaat pressen en bij de keel grijpt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan