De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toch ook een mooie selectie. Zou het ergens te volgen zijn?
Meestal wel, elk beloften EK zie ik wel wat wedstrijden voorbij komen.

Veel goede spelers bij onze beloften... Maar we hebben er nog nooit wat van gebakken, half met onze gouden lichting indertijd. Ik ben zeer benieuwd.

Toch ook een mooie selectie. Zou het ergens te volgen zijn?

Op de NOS was het te volgen, maar geen idee of het enkel Ons Oranje is die ze gaan uitzenden.

Heel coole selectie. Zou cool zijn mochten we ons plaatsen voor de Spelen.

Juist het aanvallend compartiment stelt mij wat teleur? Mis wat gestalte en een echte target spits. Ik zie niemand die daar de aanval gaat dragen?

Al-Dakhil ging toch naar het EK U21, niet?
Geen Onana ook niet.
Wel Tresor. Geen Heynen.
Straf Straf Straf Domenico.

Hij gebruikt zijn matchen tegen - no offense - janneke en mieke duidelijk om wat uit te proberen. Wat een verademing.

Geen Onana ook niet.
Wel Tresor. Geen Heynen.
Onana lichte blessure blijkbaar.

Al-Dakhil had ik nog niet van gehoord (volg het voetbal ook een stuk minder de laatste jaren).
Wel leuk zo een paar verrassende jonge spelers in plaats steeds de usual (afgeschreven, behalve door Bobby) suspects of Anderlecht middelmaat.
Dat van Anderlecht is een grapje he

Ik zou blijf moeten zijn met de selectie van Tresor, maar dan ziet ge wie er ook nog bij zit en dan krijgt Heynen nog geen kans. Tja...

Geen Onana ook niet.
Wel Tresor. Geen Heynen.
Deman was ook opgeroepen voor de beloften.

Heeft Onana een blessure of gaan ze hem meepakken naar het EK u21? Zou alleszins een serieuze kwaliteitsinjectie zijn.

Verder had ik ook graag Cuypers gezien in de plaats van Batshuayi.

Het is natuurlijk ook wel een beetje van 'moeten'. Gezien de overweging met de U21 selectie enerzijds en blessures (Onana, Trossard) anderzijds.

Maar een aantal nieuwe namen zijn leuk natuurlijk.

Enige wat ik hier niet begrijp is Batshuayi. Ik dacht na de vorige selectie dat die effectief klaar zou zijn, blijkbaar niet dus? Roep dan een Cuypers of Ramazani op.

edit: ah ja Ramazani doet mee met het EK natuurlijk.

Enige wat ik hier niet begrijp is Batshuayi. Ik dacht na de vorige selectie dat die effectief klaar zou zijn, blijkbaar niet dus? Roep dan een Cuypers of Ramazani op.

edit: ah ja Ramazani doet mee met het EK natuurlijk.
Het is inderdaad wel vreemd dat Bats er nu terug bij is, nadat hij de vorige selectie niet haalde.
Ik blijf het ook onnozel vinden om 4 keepers mee te nemen, da's weer een veldspeler minder die je kan integreren in de groep. Heynen bijvoorbeeld. :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan