Goh, ik zou dat niet met zekerheid durven zeggen. Er zijn veel spelers die nog progressiemarge hebben op die leeftijd. Sommigen kunnen nog ontploffen als ze mits goed omringd op hun kwaliteiten worden gebruikt.
Doet me dan eerder denken aan een Laurent Depoitre, die pas heel laat even kwam piepen bij de nationale ploeg en ook nog even naar het buitenland is gegaan.
Maar bon, vandaar dat ik een CDK had opgeroepen he.
Ik begrijp dat het een moeilijke vergelijking is:
- Bats heel veel internationale ervaring, maar nu al even spelende in een flutcompetitie
- CDK beperkte internationale ervaring, bij een topploeg maar hij speelt heel weinig
- Cuypers geen internationale ervaring, bij een middenmotor (Gent) in een matige competitie, maar wel een erg sterk seizoen
Net als Tedesco (denk ik) hecht ik minder waarde aan de Belgische competitie. Het is niet omdat je hier 20 goals maakt dat je mee kan op internationaal niveau. Op dit forum wordt er nogal snel geroepen om de ene of de andere speler uit de JPL, op basis van 1 goed seizoen (Cuypers, De Cuyper, Heynen, Tresor...). Je kan die eens een kans geven, ja, zeker i.p.v. iemand als Batshuayi, maar hoge verwachtingen heb ik nu ook niet per se