Courtois kon 2 keer de 0 niet houden tegen Estland. Wie heeft hem nodig!Een clean sheet voor de Rode Duivels, Thierry Courtois zal tevreden zijn!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Courtois kon 2 keer de 0 niet houden tegen Estland. Wie heeft hem nodig!Een clean sheet voor de Rode Duivels, Thierry Courtois zal tevreden zijn!
Die was altijd misnoegd als Thibaut geen clean sheet had bij de Rode Duivels, zelfs bij nietszeggende wedstrijden.Wat heeft Thierry gezegd?
Bon, 3 punten en daarmee is het zowat gezegd zeker?
Ik heb vandaag defensief toch redelijk wa laconieke defensieve foliekes gezien die tegen een betere tegenstander voor problemen zouden zorgen. Laat ons dat maat op een gebrek aan scherpte steken zeker?![]()
Aster Nzeyimana met nieuwe co?
![]()
Twijfelt hij zelf ook? Thibaut Courtois verwijdert ‘Rode Duivels’ uit Instagram-bio, maar voegt het even later alweer toe
De aanvoerderssage laat ook Thibaut Courtois zelf niet ongeroerd. De doelman trouwt deze week met zijn Michel, maar heeft daarnaast ook andere kopzorgen. En dat laat hij ook merken op Instagram.www.nieuwsblad.be
Dit is echt mijn Keep It Up With The Kardashians

Hoho: "Dat Lukaku ook een topper is en zijn keuze als kapitein tegen Oostenrijk misschien ook logisch was? Ja, maar er is een verschil tussen prijzen winnen en geen prijzen winnen.”
Dus enkel als je prijzen wint mag je kapitein zijn?
6 goals in de laatste 3 wedstrijden. Of nee, het was weer tegen Janneke en Mieke zeker?Legitieme vraag toch. Wil je een prijzenpakker of een choker als kapitein.
Voorts toch straf dat er zo weinig kritiek is op Tedesco. Gooit effe de vuile was op straat en dat wordt nog toegejuicht. Komt niet goed met die man.
Media en deel van de fans zijn gewoon het pensioen aan het forceren. Niemand lijkt een tweede kans te willen geven.

Legitieme vraag toch. Wil je een prijzenpakker of een choker als kapitein.
Voorts toch straf dat er zo weinig kritiek is op Tedesco. Gooit effe de vuile was op straat en dat wordt nog toegejuicht. Komt niet goed met die man.
Media en deel van de fans zijn gewoon het pensioen aan het forceren. Niemand lijkt een tweede kans te willen geven.
Wat een onzin. Niemand wilt het een tweede kans geven? Voor mij mag het gerust bijgelegd worden, graag zelfs. Denk dat er genoeg mensen zijn die daar ook zo over denken.Legitieme vraag toch. Wil je een prijzenpakker of een choker als kapitein.
Ploeg van Luxemburg eens opgezocht en is wel geen slechte ploeg voor zo’n ministaat.Er is geen apart EK-topic, dus even hier vermelden:
Luxemburg is 0-2 gaan winnen in Bosnie.
Wist niet dat Mishel hier zat!Legitieme vraag toch. Wil je een prijzenpakker of een choker als kapitein.
Er is geen apart EK-topic, dus even hier vermelden:
Luxemburg is 0-2 gaan winnen in Bosnie.
Ploeg van Luxemburg eens opgezocht en is wel geen slechte ploeg voor zo’n ministaat.
De Bilde was wel vrij hard in zijn analyse, maar vergat wel dat ze gisteren zonder Onana en KDB op het middenveld speelden. Zet die in de plaats van Youri 'Mr. Nonchalance' Tielemans en Vranckx en dat middenveld van de Esten wordt opgevreten.
En dat gaat Tielemans nog tussen Vertonghen en Theate gaan spelen. Castagne kwam dan naar het midden als inverted wingback en Theate schoof door maar dat was het ook niet. Zelfs passjes over 5 m lukten niet en dan de schuld op een ander steken. Vranckx kan je niet zoveel verwijten: geen matchritme, weinig vertrouwen en eerste basisplaats naast Youri. Zet die naast Dendoncker of Onana en die zal veel comfortabeler spelen.Volgens mij zou zelfs Heynen dat beter gedaan hebben dan Vranckx. Op zijn mooie assist na, heeft die toch veel te weinig laten zien tegen middenvelders die zelfs voor de Aldi het label "te goedkoop" zouden opgeplakt krijgen. De helft van dat middenveld speelt in Estland zelf he...
Ik vind het knap dat Tedesco durft zo'n groene jongens te brengen, maar Vranckx heeft amper 300 minuten gespeeld dit seizoen. Nog piepjong én helemaal geen matchritme, dan vraag je er natuurlijk wel om.Volgens mij zou zelfs Heynen dat beter gedaan hebben dan Vranckx. Op zijn mooie assist na, heeft die toch veel te weinig laten zien tegen middenvelders die zelfs voor de Aldi het label "te goedkoop" zouden opgeplakt krijgen. De helft van dat middenveld speelt in Estland zelf he...
Dat lijkt mij ook het meest ideale scenario. En met Dendoncker, Mangala, Vranckx, Vermeeren, Matazo, ... heb je straks een half legertje talentvolle defensieve middenvelders die je kan gebruiken om te wisselen met Onana en Lavia. De Bruyne is onvervangbaar, daar staat niemand klaar die de fakkel kan overnemen zonder een gigantisch niveauverschil te hebben. Maar een Tielemans die bevrijd kan spelen met Onana en Lavia achter hem, gaat ook veel beter presteren dan wanneer je hem in een tweemansmiddenveld posteert. Dat geldt voor elke spelmaker die je daar zet, natuurlijk.Voor mij mag de volgende interlandperiode de driehoek Onana - Lavia - KDB eens uitgeprobeerd worden.