Nope. Is geschorst.Onana, mag die spelen vanavond?
Bij “iedereen bondscoach “ van Sporza kan je hem selecteren ..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope. Is geschorst.Onana, mag die spelen vanavond?
Bij “iedereen bondscoach “ van Sporza kan je hem selecteren ..
Boom van nen vent.Nope. Is geschorst.

Tgoh ik zou persoonlijk maar 1 maal Carrasco op het veld zettenDe opstelling als we 'Iedereen bondscoach' van Sporza volgen: Sels - Carrasco, Theate, Vertonghen, Carrasco - Keita, Vermeeren, Mangala - Doku, Lukaku, Lukebakio
Kan ik me wel in vinden eigenlijk![]()
Ik weet niet waar je het over hebtTgoh ik zou persoonlijk maar 1 maal Carrasco op het veld zetten

Tielemans krijg je mij echt niet uitgelegd.De elf namen: Sels, Castagne, Faes, Vertonghen, Theate; Mangala, Tielemans, Carrasco; De Ketelaere, Lukaku, Bakayoko.
Ik heb echt niks persoonlijk of zo tegen Youri, want ik vind dat op zich een hele aimabele kerel, maar dit is toch echt gewoon van de zotte. Die man blijft iedere wedstrijd aanmodderen dat het gene naam heeft en hij wordt er nog rijkelijk voor beloond ook.Tielemans krijg je mij echt niet uitgelegd.
Ik verwacht niet direct wissels in de verdediging. Middenveld wordt interessant... al verwacht ik gewoon Mangala en Tielemans![]()
#TedescobuitenDe elf namen: Sels, Castagne, Faes, Vertonghen, Theate; Mangala, Tielemans, Carrasco; De Ketelaere, Lukaku, Bakayoko.
Ik ben zeker blij dat Tedesco durft te proberen, ook al is niet alles een succes. Alleen is Tielemans (op dit moment) echt niet te begrijpen. Als Tielemans nu nog presteerde bij de RD, dan kon ik het nog begrijpen, maar daar is hij ook enorm zwak, elke keer opnieuw. Begrijp er niks van.Hij probeert nieuwe spelers uit dat is toch positief? En andere systemen
Tielemans zijn kwaliteiten kunnen toch niet allemaal weg zijn?