Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bobby is een goeie peoplemanager. Ronaldo is zijn vriendin. (bij wijze van spreke).Ondertussen staat het Portugal van Bobby Martinez met 0-5 voor aan de rust tegen Bosnië.![]()
Mja, Bosnië staat zelfs onder Luxemburg in het klassement... Is niet meer de ploeg die het ooit geweest is.Ondertussen staat het Portugal van Bobby Martinez met 0-5 voor aan de rust tegen Bosnië.![]()
Wat een figuur. Bij deze actie staat die ook gewoon in niemandsland, zucht.
Klopt zeker, maar de run van Portugal is toch stevig te noemen. De tegenstanders zijn zeker niet navenant, maar Portugal heeft in het verleden toch al vaak genoeg liggen sukkelen in de kwali's. Ik ben benieuwd naar hun EK. Wat mij betreft toch topfavoriet numero uno op dit moment hoor.Mja, Bosnië staat zelfs onder Luxemburg in het klassement... Is niet meer de ploeg die het ooit geweest is.
Amai... als Bobby dan tóch een groot tornooi weet te winnen... 'k vind het nu al een vieze gedachte.Klopt zeker, maar de run van Portugal is toch stevig te noemen. De tegenstanders zijn zeker niet navenant, maar Portugal heeft in het verleden toch al vaak genoeg liggen sukkelen in de kwali's. Ik ben benieuwd naar hun EK. Wat mij betreft toch topfavoriet numero uno op dit moment hoor.
Gewoon Mechele - Spileers. Lossen elkaar constant goed af wat betreft het laten lopen van hun aanvallers!Als ge Faes bezig ziet begrijp ik wel waarom Debast mocht spelen.
Zou toch Toby gewoon terug oproepen
We moeten Portugal loten en dan Bobby zijn broek af doen met een onverdiende en droge 3-0.Amai... als Bobby dan tóch een groot tornooi weet te winnen... 'k vind het nu al een vieze gedachte.
Ze hebben die dader niet. 35.000 mensen de straat opsturen zou ik dan toch niet doenGaat er nog een 2de helft komen of wordt deze uitgesteld?
Dit is het hè gaan de spelers willenDamn... Laffe hond. Arme supporters, arme familie...
Denk dat niemand op het plein nog zin heeft om te sjotten daar...
Er zouden 3 verdachten zijn...Ik zou dat stadion traagjes en begeleid ontruimen eerlijk gezegd. Het feit dat ze die kerel nog niet hebben gevonden…