Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doku was helemaal geen slachtoffer van de tactiek. Ik durf zelfs het omgekeerde beweren: de tactiek was grotendeels op Doku afgestemd. Volledig vrije "doe maar iets" rol daar op linksbuiten. En inderdaad, hij deed maar iets. Zonder enige resultaat 99,999% van de keren. De meeste frustrerende speler om naar te kijken dit EK. (omdat Lukaku minder in beeld/aan de bal kwam)KDB was gewoon slachtoffer van Tedesco he. Die moest de bal gaan opvragen aan zijn baklijn. Wat verwacht je dan
Nee Doku is geen topper zoals sommige Neerpede boys er van maken maar terug ook slachtoffer van tactiek en van Lukaku die niet loopt.
Lukaku heeft er een zwak EK zie er ook echt niet fris uit en zou veel meer vervangen geworden. Maar Tedesco.
Carrasco sjah wie haalt deze er bij en zet hem op LWB.
Nee spelers hebben echt ook niet goed gespeeld maar de grootste oorzaak bleef Tedesco
Doku stond ook vaak tegen twee man omdat Theate amper meekwam.Doku was helemaal geen slachtoffer van de tactiek. Ik durf zelfs het omgekeerde beweren: de tactiek was grotendeels op Doku afgestemd. Volledig vrije "doe maar iets" rol daar op linksbuiten. En inderdaad, hij deed maar iets. Zonder enige resultaat 99,999% van de keren. De meeste frustrerende speler om naar te kijken dit EK. (omdat Lukaku minder in beeld/aan de bal kwam)
Courtois is een enorme eikel, maar op zich heeft hij daar gewoon een punt. En dat hoeft niet eens negatief te zijn, als je goede leidersfiguren hebt om de boel te trekken op het veld. En helaas zijn Lukaku en LDB dat niet. Dat is ook een kritiek die je zou mogen geven.Op den duur moet je Courtois nog gaan geloven met die winnaarsmentaliteit.
Exact wat ik bedoelde met mijn bericht. Ik probeer Tedesco echt niet uit de wind te zetten want die heeft enorm gefaald en ik zou niets liever hebben dan dat die zijn boeltje pakt, maar het is ook wel gewoon zo dat bepaalde spelers gewoonweg slecht waren, of op zijn best niet beter dan 'matig'.Dat KDB uit positie stond, is een feit. Maar altijd dat verhaal dat het volledig de coach zijn schuld is dat hij niet in de match zat... Zijn eerste CL finale was het ook Guardiola's schuld, dat hij slecht speelde. Maar ook toen gaf hij wel 5 keer de bal onnodig weg op gevaarlijke posities voor hij geblesseerd raakte. Ja, hij had een andere rol, maar dan nog speelde hij een zwakke match. En als je ziet met wat voor lang gezicht hij op dat veld staat... Een leider is hij allesbehalve. Bij City is dat geen probleem, maar bij de Duivels zeker wel. Zijn reactie na Oekraïne is gewoonweg amateuristisch.
En moest ook veel te laag staan. Werd idd niet geholpen door de tactiek.Doku stond ook vaak tegen twee man omdat Theate amper meekwam.

Debast/Theate centraal achteraan, das gewoon stuff of nightmares imoSoit, tabula rasa zeker? Hopelijk Tedesco buiten (al vrees ik ervoor), KDB, Lukaku en Vertonghen die wellicht zullen stoppen en eindelijk een coach die het licht en de jeugd ziet?
Voor mij meteen een kans om richting WK veel om te gooien, onderstaande zou ik zowat gebruiken, uiteraard rekening houdend met hoe enkele jongens bij hun club evolueren.
Aanvallend:
-----------------------Courtois----------------------------
-------------Debast--------------Theate------------------
Castagne--------------------------------------De Cuyper
--------------------Onana--------------------------------
-----------------------------Tielemans--------------------
Lukébakio------------------------------------------Doku
---------------De Ketelaere------------------------------
------------------------------Openda---------------------
Verdedigend/controlerend:
-----------------------Courtois----------------------------
-------------Debast--------------Theate------------------
Castagne--------------------------------------De Cuyper
--------------------Onana--------------------------------
-----------------------------Vermeeren------------------
--------------------Tielemans----------------------------
Lukébakio------------------------------------------Doku
------------------------Openda--------------------------
Op rechts twijfel tussen Lukébakio en Bakayoko, te bekijken hoe die evolueren en naar welke club Bakayoko bv zou gaan. Vermeeren uiteraard ook te bekijken hoe die het doet maar is toch de toekomst. Trossard in een Mertens-rol als supersub, dat ligt hem gewoon beter. In de spits twijfel tussen Openda en De Ketelaere als enige diepe spits, maar hier liggen toch minder de kwaliteiten van CdK. CdK kan dan ook wel weer in de plaats van Tielemans of zelfs Lukébakio in die 2de opstelling. Mangala kan je uiteraard gebruiken om een extra slot er op te gooien, maar dus niet zoals Tedesco wanneer het nog 0-0 staat of je het spel zelf nog moet maken. En achteraan ook te bekijken hoe Debast/De Winter evolueren bij hun club om daarin de keuze te maken. Faes deed het op zich niet zo slecht dit EK maar we moeten toch echt beter hebben daar.
Maar in elk geval, hoog tijd om een échte switch naar de toekomst te maken en afscheid te nemen van de favorietjes en oude gloriën.

Je gaat er natuurlijk wel 2 spelers moeten zetten. Dan lijken mij Theate en Debast wel de beste opties (afhankelijk hoe ze zich ontwikkelen). De Winter kan ook nog natuurlijk. Faes zit denk ik op zijn hoogste niveau en dat is echt te weinig.Debast/Theate centraal achteraan, das gewoon stuff of nightmares imo
Ik zou Faes ook graag dumpen maar Theate was echt niet beter gisteren en Debast, ook daar kan je moeilijk vrolijk van worden.
Het is te hopen dat Debast in Lissabon toch progressie maakt op een hoger niveau. Maar ook De Winter zou ik in de gaten houden.Debast/Theate centraal achteraan, das gewoon stuff of nightmares imo
Ik zou Faes ook graag dumpen maar Theate was echt niet beter gisteren en Debast, ook daar kan je moeilijk vrolijk van worden.