De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zich helemaal mee eens, alleen riskeer je dat zo'n coach dan nog méér angsthazenvoetbal gaat spelen. Gewoon al stoppen met contracten te verlengen voor aanvang van een toernooi, dat zou al een gigantische stap zijn.
Mee eens, maar je moet wel een contract langer laten lopen dan net na een tornooi, zoals Southgate tot december had bijvoorbeeld. Je schiet jezelf ook in de voet door deze net na het tornooi te laten verlopen. Of een eenzijdige clausule tot verlenging. Je wilt ook niet dat je wel tevreden bent en je coach gratis naar een andere club gaat.

Mee eens, maar je moet wel een contract langer laten lopen dan net na een tornooi, zoals Southgate tot december had bijvoorbeeld. Je schiet jezelf ook in de voet door deze net na het tornooi te laten verlopen. Of een eenzijdige clausule tot verlenging. Je wilt ook niet dat je wel tevreden bent en je coach gratis naar een andere club gaat.
Ja, maar dat laatste is imo wel het minste 'gevaar'. Liever een nieuwe coach moeten zoeken na een succesvol toernooi, dan vastzitten aan een slechte coach na een slecht toernooi.

Stel we wonnen het EK, en een topploeg kwam tedesco wegkopen.. Alsof er niemand anders staat te springen om aan de slag te gaan met die ploeg die dan evengoed kan doen.

Stel we wonnen het EK, en een topploeg kwam tedesco wegkopen.. Alsof er niemand anders staat te springen om aan de slag te gaan met die ploeg die dan evengoed kan doen.
Er is natuurlijk nog een groot grijs gat tussen een tornooi winnen en radicaal falen he. Wij hebben niet veel geld, noch een top Belgische coach. Dus we gaan het sowieso moeten hebben van een buitenkansje of ene die een schot in de roos is. Het gaat echt niet vanzelfsprekend zijn om de ene na de andere coach aan te trekken.

De bond kan enkel bonnetjes en een gesponsorde BMW geven.

Kan ik mee leven. Hier is dan mijn selectie voor tegen Israël: Courtois* - De Cuyper, Theate, Faes**, Castagne - Onana, Lavia*** - Doku, CDK****, Bakayoko - Openda

* Sels als Courtois ook onder mij niet meer wil terugkomen. Casteels kan zand fretten, ik roep geen spelers op die hun carrière gaan begraven in de zandbak.
** Ja, Faes. Debast is nog geen basisspeler in Portugal, Al-Dakhil is nog geblesseerd, De Winter ken ik nog niet goed genoeg. Witsel is enkel een optie in een 3-mans verdediging.
*** Tielemans als Lavia niet fit is.
**** De Bruyne als ie toch goesting heeft in de Nations League

Kan ik mee leven. Hier is dan mijn selectie voor tegen Israël: Courtois* - De Cuyper, Theate, Faes**, Castagne - Onana, Lavia*** - Doku, CDK****, Bakayoko - Openda

* Sels als Courtois ook onder mij niet meer wil terugkomen. Casteels kan zand fretten, ik roep geen spelers op die hun carrière gaan begraven in de zandbak.
** Ja, Faes. Debast is nog geen basisspeler in Portugal, Al-Dakhil is nog geblesseerd, De Winter ken ik nog niet goed genoeg. Witsel is enkel een optie in een 3-mans verdediging.
*** Tielemans als Lavia niet fit is.
**** De Bruyne als ie toch goesting heeft in de Nations League
Ik ben afgehaakt bij Faes!

Geen Lukaku in de selectie (maar heeft hier zelf om gevraagd blijkbaar).
Geen Vertonghen (Geblesseerd zeker?)
Geen Witsel (wat een memorabele terugkeer was dat dus :unsure:)
Geen Carrasco.
Geen Trossard.

De Winter, Duranville en Engels als 'verse' krachten.
Saelemaekers opnieuw bij de selectie.

Geen Lukaku in de selectie (maar heeft hier zelf om gevraagd blijkbaar).
Geen Vertonghen (Geblesseerd zeker?)
Geen Witsel (wat een memorabele terugkeer was dat dus :unsure:)
Geen Carrasco.
Geen Trossard.

De Winter, Duranville en Engels als 'verse' krachten.
Saelemaekers opnieuw bij de selectie.
ik hoop dat je een grap maakt ivm Vertonghen:sarcastic:

Misschien had hij in zijn "nieuwe gezichten" eens kunnen denken aan Smets, gezien onze verdedigende issues. Zeker nog niet in de buurt van wat we in de basis willen, maar als ge wilt testen met Duranville, Engels en co mag dat ook wel. HIj werd dan niet opgeroepen voor de beloften omdat ze daar een kans bij het A-elftal verwachtten, hoe ik het hoor. Dus toch wel vreemd.

Misschien had hij in zijn "nieuwe gezichten" eens kunnen denken aan Smets, gezien onze verdedigende issues. Zeker nog niet in de buurt van wat we in de basis willen, maar als ge wilt testen met Duranville, Engels en co mag dat ook wel. HIj werd dan niet opgeroepen voor de beloften omdat ze daar een kans bij het A-elftal verwachtten, hoe ik het hoor. Dus toch wel vreemd.
Wat, dus die spreken niet met elkaar over zo'n zaken? En bijgevolg gewoon géén selectie, ok dan :sarcastic:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan