De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
We gaan weer een hele voorbereiding met andere elftallen spelen en dan verbaasd zijn dat het op het toernooi niet loopt.

Het droppen van Trossard is opnieuw tekenend voor het schrijnende gebrek aan enige kennis van people management bij Tedesco. Akkoord dat Trossard op het EK geen goed toernooi speelde, maar wie speelde wel een goed toernooi bij onze ploeg? Al onze aanvallers speelden met een handicap door Tedesco. En akkoord dat we een legioen aan beloftevolle wingers hebben met Doku, Bakayoko, Duranville, Godts, Mbangula, ... maar geen enkele daarvan komt nog maar in de buurt van het scorende vermogen van Trossard. Ik zou er net alles aan doen om er voor te zorgen dat je zo'n speler kan laten renderen in je systeem, al was het als invaller.

Hij hoopt dat Saelemaekers heel veel als rechtsback gaat spelen bij Roma, want voor Tedesco is dat een rechtsback. Ongelofelijk. Die jongen heeft 6 jaar geleden op 19-jarige leeftijd eens een paar matchen op die positie gespeeld en daarna nooit meer. We gaan dus blijven aanmodderen met spelers uit positie spelen.

Arne Engels snap ik ook niet helemaal. We hebben wel genoeg 8'en lopen lijkt me, waarom eens geen extra 6 oproepen om mee te experimenteren? Lavia er niet bij doet vermoeden dat die zijn blessure toch ook weer ernstiger is dan gedacht ...

Soit, ik hoop vooral dat hij Theate effectief in de CV zet.

ik hoop dat je een grap maakt ivm Vertonghen:sarcastic:
Nee, was het echt eerlijk waar vergeten :tongue:

Komt omdat hij volgens mij ooit eens in een interview liet verstaan (lang geleden) dat hij altijd beschikbaar zou zijn voor de Duivels. Dus dat zit zo in mijn hoofd :(

Het droppen van Trossard is opnieuw tekenend voor het schrijnende gebrek aan enige kennis van people management bij Tedesco. Akkoord dat Trossard op het EK geen goed toernooi speelde, maar wie speelde wel een goed toernooi bij onze ploeg? Al onze aanvallers speelden met een handicap door Tedesco. En akkoord dat we een legioen aan beloftevolle wingers hebben met Doku, Bakayoko, Duranville, Godts, Mbangula, ... maar geen enkele daarvan komt nog maar in de buurt van het scorende vermogen van Trossard. Ik zou er net alles aan doen om er voor te zorgen dat je zo'n speler kan laten renderen in je systeem, al was het als invaller.
Papa Trossard had zijn mond moeten houden hé :tongue:

Het was bij iedereen vrij plat, maar ik vond Trossard op het EK toch écht wel ondermaats. Gezien zijn leeftijd en ervaring verwacht je toch dat hij de ploeg mee kan dragen. Misschien heeft hij de laatste jaren niet genoeg kansen gekregen en misschien wordt hij niet op z'n best uitgespeeld, dat zal allemaal wel zo zijn, maar ik heb bij hem toch het gevoel dat hij de kansen die hij krijgt toch ook niet volledig heeft kunnen grijpen tot hiertoe (toch in de belangrijkere wedstrijden).

Niet dat de andere wingers zo'n hoog rendement halen bij de Duivels...

Allé, ik zou hem wel opgeroepen hebben, daar niet van.

Misschien had hij in zijn "nieuwe gezichten" eens kunnen denken aan Smets, gezien onze verdedigende issues. Zeker nog niet in de buurt van wat we in de basis willen, maar als ge wilt testen met Duranville, Engels en co mag dat ook wel. HIj werd dan niet opgeroepen voor de beloften omdat ze daar een kans bij het A-elftal verwachtten, hoe ik het hoor. Dus toch wel vreemd.
Wat, dus die spreken niet met elkaar over zo'n zaken? En bijgevolg gewoon géén selectie, ok dan :sarcastic:
In Pinkman's Link:

11:10
Smets is er niet bij

"Z'n trainer nam Matte Smets mee naar Genk, hij is slim en intelligent. We hebben met Frank en de beloftencoach samengezeten, en voor hem is het beter dat hij bij de U21 minuten maakt. Dat is een goeie stap voor hem, maar hij staat zeker op de radar. Hij is nog jong."

We gaan weer een hele voorbereiding met andere elftallen spelen en dan verbaasd zijn dat het op het toernooi niet loopt.

Hij hoopt dat Saelemaekers heel veel als rechtsback gaat spelen bij Roma, want voor Tedesco is dat een rechtsback. Ongelofelijk. Die jongen heeft 6 jaar geleden op 19-jarige leeftijd eens een paar matchen op die positie gespeeld en daarna nooit meer. We gaan dus blijven aanmodderen met spelers uit positie spelen.

Arne Engels snap ik ook niet helemaal. We hebben wel genoeg 8'en lopen lijkt me, waarom eens geen extra 6 oproepen om mee te experimenteren? Lavia er niet bij doet vermoeden dat die zijn blessure toch ook weer ernstiger is dan gedacht ...

Soit, ik hoop vooral dat hij Theate effectief in de CV zet.
Wanneer je dit leest dan weet je toch wel weer genoeg hé:

"Julien Duranville is een erg groot talent en kan een belangrijke speler worden. Hij heeft een moeilijke periode achter de rug vol blessures, maar daar hoeven we niet op te focussen. België heeft zo veel goede wingers. Dus wil ik zien waar iedereen staat"

Nee beste heer Tedesco, daar dient de nationale ploeg niet voor. Om 'efkes te zien waar iedereen staat". Dat doe je door uw spelers bij hun club te bekijken en te analyseren. Dan weet je waar ze staan.

Bij de nationale ploeg roep je uw beste spelers op, die het op dat moment goed doen bij hun club en het verdienen.

Echt, nog minstens 2 jaar en een groot tornooi weggegooid, ik word er kwaad en moedeloos van.

Wanneer je dit leest dan weet je toch wel weer genoeg hé:

"Julien Duranville is een erg groot talent en kan een belangrijke speler worden. Hij heeft een moeilijke periode achter de rug vol blessures, maar daar hoeven we niet op te focussen. België heeft zo veel goede wingers. Dus wil ik zien waar iedereen staat"

Nee beste heer Tedesco, daar dient de nationale ploeg niet voor. Om 'efkes te zien waar iedereen staat". Dat doe je door uw spelers bij hun club te bekijken en te analyseren. Dan weet je waar ze staan.

Bij de nationale ploeg roep je uw beste spelers op, die het op dat moment goed doen bij hun club en het verdienen.

Echt, nog minstens 2 jaar en een groot tornooi weggegooid, ik word er kwaad en moedeloos van.
Ik wil daar nog een uitzondering op maken bij een speler als Vermeeren, omdat die op een positie speelt waar de concurrentie veel minder groot is en waarvan je de verwachting hebt dat ie daar in de toekomst echt een cruciale rol kan gaan spelen. Maar Duranville ... niets tegen hem hé, ongelofelijk groot talent. Maar het is zoals Tedesco zelf zegt: we hebben zo veel goede wingers. Dan stel je gewoon de beste op die je nu hebt.

Soms spelen er ook andere dingen mee met bepaalde oproepingen. Dat was vroeger zo voor Propere Handen uitbarstte en dat gaat nu echt niet veranderd zijn, gezien heel die operatie op een sisser uitgedraaid is. Waarde van een speler verhogen, bonussen activeren na transfers, ...

Ik bedoel: Herinnert ge u allemaal Tshimanga nog. Voor zijn transfer naar Genk werd hij één maal opgeroepen als speler Lokeren. En achteraf kwam dan uit dat dat een vriendendienst was van Leekens uit naar Lokeren en zijn goede vriend Lambrechts toe om de toekomstige transfer van Tshimanga (naar ons toen) waardevoller te maken.

Soms spelen er ook andere dingen mee met bepaalde oproepingen. Dat was vroeger zo voor Propere Handen uitbarstte en dat gaat nu echt niet veranderd zijn, gezien heel die operatie op een sisser uitgedraaid is. Waarde van een speler verhogen, bonussen activeren na transfers, ...

Ik bedoel: Herinnert ge u allemaal Tshimanga nog. Voor zijn transfer naar Genk werd hij één maal opgeroepen als speler Lokeren. En achteraf kwam dan uit dat dat een vriendendienst was van Leekens uit naar Lokeren en zijn goede vriend Lambrechts toe om de toekomstige transfer van Tshimanga (naar ons toen) waardevoller te maken.
Half correct volgens mij

Lambrechts zou Leekens 100/200k in het zwart gegeven hebben. Die wou dat nie terugbetalen toen hij iets erna bondscoach werd, maar hij zou dat wel via een andere manier doen/terug bezorgen aan Lambrechts.

Papa Trossard krijgt toch gwn zijn zin?
Hij is aan het wenen dat Leandro op teveel verschillende posities moet spelen.
Als je op zijn "beste" positie (welke is dat? Links bank en 1e invaller?) andere/betere/talentvollere profielen hebt mag je thuis blijven als je niet op een andere positie wil spelen

Misschien had hij in zijn "nieuwe gezichten" eens kunnen denken aan Smets, gezien onze verdedigende issues. Zeker nog niet in de buurt van wat we in de basis willen, maar als ge wilt testen met Duranville, Engels en co mag dat ook wel. HIj werd dan niet opgeroepen voor de beloften omdat ze daar een kans bij het A-elftal verwachtten, hoe ik het hoor. Dus toch wel vreemd.
Wat, dus die spreken niet met elkaar over zo'n zaken? En bijgevolg gewoon géén selectie, ok dan :sarcastic:
Smets zit gewoon bij de selectie van de beloften hoor.

Ik zou een hele bijbel kunnen schrijven over de laatste weken en de selectie. Maar eigenlijk is het heel simpel.

Hoewel ik de mea culpa apprecieer... Het maakt niet veel uit. Want Tedesco heeft simpelweg een gebrek aan verstand en visie getoond. Tactisch werd er soms getest maar er werd duidelijk niets vast opgebouwd. Sommige spelers werden getest en te licht bevonden en bleven toch staan. Sommigen kregen geen kans tot het laatste. Sommigen deden het goed en vielen alsnog naast de boot. Het lag niet aan het feit dat we als een bende watjes hebben gespeeld. Er zijn talloze andere redenen die elk pad naar succes zullen blokkeren. En het komt gewoon naar op het feit dat deze man gewoon verstand mankeert en incapabel is als people manager. Klets daar de Courtois saga bij en je hebt gewoon een coach die zichzelf saboteert terwijl de beste keeper ter wereld, die letterlijk eigenhandig matchen op CL-niveau kan beslissen, lekker op de bank naar onze matchen kijkt.

De bobo's van de KBVB zijn er in geslaagd om na Leekens, Wilmots en Martinez (die wel ook goede dingen heeft gedaan) gewoonweg uit een of ander duister gat een even slechte coach en manager te trekken. Het is haast knap hoe consistent ze in hun slechtheid zijn.

Half correct volgens mij

Lambrechts zou Leekens 100/200k in het zwart gegeven hebben. Die wou dat nie terugbetalen toen hij iets erna bondscoach werd, maar hij zou dat wel via een andere manier doen/terug bezorgen aan Lambrechts.

Papa Trossard krijgt toch gwn zijn zin?
Hij is aan het wenen dat Leandro op teveel verschillende posities moet spelen.
Als je op zijn "beste" positie (welke is dat? Links bank en 1e invaller?) andere/betere/talentvollere profielen hebt mag je thuis blijven als je niet op een andere positie wil spelen
Wie van die andere talenten is dan beter dan Trossard?

Casteels
Debast--Faes--Theate
Saelemaekers--------Onana--------De Cuyper
De Bruyne---Tielemans
Openda---De Ketelaere
Een muur van een verdediging met Onana daarvoor als stofzuiger.
Wingers die op en af lopen.
De Bruyne die verdeeld en heerst samen met (in mindere mate uiteraard) Tielemans
De Ketelaere als aanspeeltpunt en Openda als raket.

Ahja kben Doku vergeten :crazy:

zo dan. Verdedigendere Backs dan

Casteels
Castagne-Faes-Theate-De Cuyper
De Bruyne-Onana
Lukebakio-------------Doku
Openda-De Ketelaere​

Stond in het verkeerde topic.

Uw eerste opstelling is leuk, maar nogal zonde van de weelde aan wingers die we hebben.

Persoonlijk vind ik dat we sinds het afscheid van Hazard te weinig creativiteit op de flanken hebben. We hebben een karrevracht aan (potentieel) goeie wingers, maar dat zijn bijna stuk voor stuk spelers van de individuele actie (en waarbij dan enkel Trossard ook echt doelgericht is). Hazard was vaak meer een spelverdeler vanop de flank. Het is misschien heiligschennis, maar bij de nationale ploeg is het misschien geen slecht idee om De Bruyne terug op zijn oude positie van de rechtsbuiten te zetten. Op die manier heb je weer iemand die een voorzet kan trappen op die flank, die niet gewoon met snelheid en een dribbel tegenstanders kan verschalken. Ik zou deze voorhoede wel eens durven testen tegen Israël en Frankrijk:

Onana, Tielemans - Doku, De Bruyne - Openda, CDK.

De Bruyne en CDK ook in een wat vrijere rol, zodat die af en toe van plek kunnen wisselen. Probleem blijft dat ik Tielemans liever hoger op het veld zie dan centraal, maar gezien onze wonderboys op het middenveld niet fit zijn of geen matchritme hebben, is er op dit moment helaas weinig andere keuze als je De Bruyne ook hoger wilt uitspelen.

Dat je hier tegen Israel mag beginnen, is toch een serieuze cadeau. Maandag zal het andere koek zijn (al valt het af te wachten hoe gemotiveerd die Fransen zullen zijn, wel voor eigen publiek natuurlijk).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan