De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vranckx is ook een speler waar ik serieuze vragen bij heb, maar ik denk eerlijk gezegd dat de enige reden dat die wordt opgeroepen is omdat zowel Onana als Lavia geblesseerd zijn. Als 6 staan Onana, Lavia & Mangala hoger en als 8 staan eigenlijk KDB, Tielemans, Onana, Lavia ook hoger aangeschreven en zal het tussen hem, Vermeeren en Engels gaan voor die laatste plek en dan schat ik hem het slechtste van de drie in. Man wat zou het mooi zijn mocht Lavia eindelijk eens een periode blessure vrij kan blijven en eindelijk zijn beloofde niveau kan halen.

Ik vind nu ook wel niet alles negatief van gisteren, het is eigenlijk de eerste keer dat we Tedesco zagen experimenteren en dat er iets effectief werkte. Ik vond de flanken deze keer best wel goed gaan bij Castange, wat ik nog nooit eerder zag. Ik zou dan ook terug Castange op de LB zetten de komende 2 interlands en als dat even goed werkt als gisteren zou ik daar de vaste LB van maken. De Cuyper kan dan backup zijn. Die jongen is geliefd hier op BG, maar als je eerlijk bent maakt die (net zoals Faes) ook wel elke wedstrijd verdedigende fouten he. Als die binnenkort vertrekt naar een betere competitie en leert verdedigen is die de vaste LB van de Rode Duivels in no time, maar voorlopig is die verdedigend echt wel te zwak.

En ffs, zet Faes op de bank die wil ik echt nooit meer zien spelen. Die flaterd letterlijk elke wedstrijd wel enkele keren, daar ga je nooit mee winnen tegen een ploeg van gelijkaardig (en dat zijn er tegenwoordig heel veel) of hoger niveau. Vandaag in het nieuwsblad gelezen dat Koni De Winter was uitgevallen op training en dat die waarschijnlijk ging starten tegen Frankrijk, we gaan het waarschijnlijk nooit weten. Maar ik zou toch eens kijken om Smets of De Winter te laten spelen, beide zijn nog vrij onbekend, maar alles is beter dan Fout Faes.

Ik zou ook al eens Seys selecteren, die jongen is waarschijnlijk de toekomst op de RB en dan kan je die al eens vergelijken met een Debast (die het niet eens zo slecht deed) en Meunier.

Vranckx is ook een speler waar ik serieuze vragen bij heb, maar ik denk eerlijk gezegd dat de enige reden dat die wordt opgeroepen is omdat zowel Onana als Lavia geblesseerd zijn. Als 6 staan Onana, Lavia & Mangala hoger en als 8 staan eigenlijk KDB, Tielemans, Onana, Lavia ook hoger aangeschreven en zal het tussen hem, Vermeeren en Engels gaan voor die laatste plek en dan schat ik hem het slechtste van de drie in. Man wat zou het mooi zijn mocht Lavia eindelijk eens een periode blessure vrij kan blijven en eindelijk zijn beloofde niveau kan halen.

Ik vind nu ook wel niet alles negatief van gisteren, het is eigenlijk de eerste keer dat we Tedesco zagen experimenteren en dat er iets effectief werkte. Ik vond de flanken deze keer best wel goed gaan bij Castange, wat ik nog nooit eerder zag. Ik zou dan ook terug Castange op de LB zetten de komende 2 interlands en als dat even goed werkt als gisteren zou ik daar de vaste LB van maken. De Cuyper kan dan backup zijn. Die jongen is geliefd hier op BG, maar als je eerlijk bent maakt die (net zoals Faes) ook wel elke wedstrijd verdedigende fouten he. Als die binnenkort vertrekt naar een betere competitie en leert verdedigen is die de vaste LB van de Rode Duivels in no time, maar voorlopig is die verdedigend echt wel te zwak.

En ffs, zet Faes op de bank die wil ik echt nooit meer zien spelen. Die flaterd letterlijk elke wedstrijd wel enkele keren, daar ga je nooit mee winnen tegen een ploeg van gelijkaardig (en dat zijn er tegenwoordig heel veel) of hoger niveau. Vandaag in het nieuwsblad gelezen dat Koni De Winter was uitgevallen op training en dat die waarschijnlijk ging starten tegen Frankrijk, we gaan het waarschijnlijk nooit weten. Maar ik zou toch eens kijken om Smets of De Winter te laten spelen, beide zijn nog vrij onbekend, maar alles is beter dan Fout Faes.

Ik zou ook al eens Seys selecteren, die jongen is waarschijnlijk de toekomst op de RB en dan kan je die al eens vergelijken met een Debast (die het niet eens zo slecht deed) en Meunier.
Vranckx zat er idd eerst niet bij en is de vervanger van Onana geworden. Maar ben het nu wel eens dat die behoorlijk veel minuten krijgt (los van gisteren) en die eigenlijk nog niet verdiend heeft. Zowel bij de RD als door zijn minuten bij Wolfsburg.

Castagne deed het zeer goed gisteren. Veel beter dan De Cuyper, maar het was wel allang geleden dat hij nog eens zo goed was. Ik zou De Cuyper daar ook wel zetten en Castagne op zijn eigen plek, maar De Cuyper gaat wel stappen mogen maken, want die is verre van onze redder op dit moment. Het enige argument is dat hij een echte LB is, maar een linksvoetige CB kan hem op dit moment zeker genoeg concurrentie geven.

Sardella vergeten?

Kan ook wel centraal en n rij hoger, maar echt enorm progressie gemaakt op verdedigend vlak. Aanvallend was die al goed

Ik denk zelfs dat die kapitein was bij de beloften?

Ze mogen nog naar de barrages omdat Schotland zijn laatste wedstrijd ook verloren heeft.

Ah, goed, dat had ik gemist. Dacht dat enkel de 3 beste 2e's naar het EK gingen. Maar die gaan dus rechtstreeks en de overgebleven 6 ploegen spelen onderlinge barrages voor nog 3 plaatsen. Er is dus nog hoop.

Beschamend idd, maar er zat toch niet meer meer in dan die 2de plek?

Gaat me niet om de 2e plek, ging me erom dat we pas 8e van de 9 eindigen van de 2e's uit alle groepen. Maar ik had de format verkeerd gelezen en dacht dat ze daardoor uitgeschakeld waren, maar er is dus nog een herkansing via de barrages.
Draw is morgen, mogelijke tegenstanders Kroatie, Finland, Tsjechie, Noorwegen en Georgie.

Wat wordt hier toch allemaal gezegd. Doe dan eens eerst research. Trouwens, de eerste is Spanje. Natuurlijk dat die favoriet voor de eerste plek zijn.

Da's wel zeer straf, zo'n groot voetballand dat een buitenlandse coach aanneemt. En dan nog Engeland dat een Duitser aan het hoofd stelt :unsure:
Bwa, Engeland heeft ook al Eriksson als bondscoach gehad een twintigtal jaar terug. Die hebben sowieso nu niet bepaald een grote vijver aan goede trainers, dus dat Engeland van alle toplanden uitreikt naar een buitenlandse coach vind ik toch niet zo verrassend.

Sardella vergeten?

Kan ook wel centraal en n rij hoger, maar echt enorm progressie gemaakt op verdedigend vlak. Aanvallend was die al goed

Ik denk zelfs dat die kapitein was bij de beloften?
Daar wel nog nooit zien spelen.
Maar idd, zou zeker Sardella niet vergeten. Al zullen er ook wel weer veel op hun achterste poten staan als hij een fout maakt.

Wat wordt hier toch allemaal gezegd. Doe dan eens eerst research. Trouwens, de eerste is Spanje. Natuurlijk dat die favoriet voor de eerste plek zijn.

Kunt gij lezen? Want ik heb alles al uitgelegd en uw commentaar is beide keren niet van toepassing.

Edit: en ja, das ironisch komende van iemand die net aangaf slecht gelezen te hebben, I know!

Laatst bewerkt:
Daar wel nog nooit zien spelen.
Maar idd, zou zeker Sardella niet vergeten. Al zullen er ook wel weer veel op hun achterste poten staan als hij een fout maakt.
Kom kom, niet de calimero gaan uithangen.
Op De Cuyper wordt hier ook geklaagd als hij fouten maakt bij de RD dus het lijkt me redelijk los te staan van clubkleuren.

Dat gezegd zijnde moeten we zeker rekening houden met Sardella. Het zou heel leuk zijn om achteraan eens zuivere backs te hebben.

Op De Cuyper wordt hier ook geklaagd als hij fouten maakt bij de RD dus het lijkt me redelijk los te staan van clubkleuren.

Dat gezegd zijnde moeten we zeker rekening houden met Sardella. Het zou heel leuk zijn om achteraan eens zuivere backs te hebben.
Achterlijn met De Cuyper, De Winter, Debast en Sardella, waarom niet?

Euhm, Calimero? Waar heb ik het over clubkleuren?

Had het zelfs niet per se over hier, maar gewoon de algemene trend. Die gast heeft al zoveel shot over zich gekregen.

Euhm, Calimero? Waar heb ik het over clubkleuren?

Had het zelfs niet per se over hier, maar gewoon de algemene trend. Die gast heeft al zoveel shot over zich gekregen.
Daar volg ik je wel in. Die debuteerde onder Kompany en deed zoals elke jonkie dingen goed maar ook beginnersfouten. Door sommige journaille werd hij al afgeschreven maar vorig seizoen - ondanks blessure - zeer consistent gespeeld. Hij heeft ook wel power bij gekweekt wat nodig was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan