Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben totaal niet biased ofzo maar Zeno Vandenbosch presteert al twee seizoenen op hoog niveau naast Alderweireld.![]()
Club-revelatie Joaquin Seys voor het eerst Rode Duivel, ook recordschutter Romelu Lukaku opnieuw in selectie | sporza
Geen Mika Godts, maar wél Joaquin Seys. Domenico Tedesco roept de Club Brugge-revelatie op voor de Nations League-wedstrijden tegen Italië en Israël. Recordschutter Romelu Lukaku maakt zijn terugkeer. Ook toptalent Roméo Lavia zit nog eens in de selectie van de nationale ploeg.sporza.be
Al Dakhil begrijp ik totaal niet. Of is er nergens nog een CV die beschikbaar is?
Blijkbaar al een tijdje hinder van een knieblessure volgens Tedesco. Extra rust dus.Geen Tielemans ?
Hij weet wat hem te doen staat hé. Snel een transfer naar Duitsland versieren!Ik ben totaal niet biased ofzo maar Zeno Vandenbosch presteert al twee seizoenen op hoog niveau naast Alderweireld.
Iemand die België als "2e keuze" had en pas komt aankloppen nadat zijn 1e keuze hem niet selecteert, zou ik sowieso nooit meer selecteren bij België.El Ouahdi nog steeds niet opgeroepen voor Marokko (natuurlijk Mazraoui en Hakimi als voornaamste concurrenten). Hij zou daarom zijn keuze voor Marokko heroverwegen.
Fofana is de vorige keer nog ingevallen.Malick Fofana is voor mij ook een nieuwe naam.
Mika Godts moet nog even wachten dus.
Hij zei dan ook voor hemFofana is de vorige keer nog ingevallen.
Malick Fofana is voor mij ook een nieuwe naam.
Fofana is de vorige keer nog ingevallen.

De Cuyper/Castagne, Theate, Faes, Debast of Theate, Faes, Debast, Castagne. Dat zal het wel worden tegen Italië. Tegen Israel krijgen die jonge verdedigers hopelijk nog wat speelminuten.Laten we dan gaan voor Casteels - De Cuyper, Theate, Debast, Seys - Onana, Lavia - Trossard, CDK - Lukaku, Openda
Dendoncker heeft zich sinds zijn transfer toch nog niet bewezen?Ik had Dendoncker nog wel verwacht in de selectie. Al-Dakhil is onbegrijpelijk, laat die gewoon thuis als die zelf niet aan de bak komt bij zijn club.
Het is wat ik zou doen hé, niet wat ik verwacht.De Cuyper/Castagne, Theate, Faes, Debast of Theate, Faes, Debast, Castagne. Dat zal het wel worden tegen Italië. Tegen Israel krijgen die jonge verdedigers hopelijk nog wat speelminuten.
Dat aanvallend compartiment zal het ook niet worden. Toch zeker niet tegen Italië. Je mag al flanken verwachten met Doku en aan de andere kant Trossard. CDK achter Lukaku.
Ik verwacht dus eigenlijk geen verrassingen tegen Italië. Hoop alleen dat hij Lavia dan direct durft brengen ipv Mangala.
Als je Lukaku en Openda samen in de spits zet, dan heb je beste flanken die tegen de zijlijn blijven kleven en niet anders doen dan voorzetten geven. Speel je dan niet beter in een systeem met zuivere wingbacks zoals De Cuyper en Seys en zonder Doku of andere dribbelwonders. Op uw middenveld kan je dan nog CDK achter de spitsen zetten en daarachter Onana en Lavia. Vanachter met drie.Het is wat ik zou doen hé, niet wat ik verwacht.
Castagne komt niet aan spelen toe bij Fulham, zijn laatste 90 minuten dateren van begin september. Sindsdien maar 2 keer een kwartiertje mogen invallen. Dan bouw je beter direct met De Cuyper en Seys op de flanken. Tedesco gaat het niet doen, maar Tedesco is dan ook een ruktrainer.
Doku komt maar net terug uit blessure, vandaar dat ik eerder voor iemand anders kies. Ik zou CDK op de flank zetten, omdat we op de flanken iemand missen die voorzetten kan (of wil) trappen of voor de pass kiest ipv zich met veel mooie bewegingen vastloopt terwijl onze spits(en) staan te schilderen. En ik denk dat Lukaku - Openda ook echt wel moet werken als spitsenkoppel. Maar een aanval Trossard - CDK - Doku met daarvoor Lukaku, daar kan ik zeker ook mee leven. Ik verwacht eigenlijk dat Tedesco eerder Doku - Trossard - Lukebakio zal kiezen, maar goed.
Dat kan ook, maar ik probeerde het nog een beetje in Tedesco zijn "systeem" te doen passenAls je Lukaku en Openda samen in de spits zet, dan heb je beste flanken die tegen de zijlijn blijven kleven en niet anders doen dan voorzetten geven. Speel je dan niet beter in een systeem met zuivere wingbacks zoals De Cuyper en Seys en zonder Doku of andere dribbelwonders. Op uw middenveld kan je dan nog CDK achter de spitsen zetten en daarachter Onana en Lavia. Vanachter met drie.
@sharpshot : Dendoncker is momenteel de patron bij Anderlecht en speelt m.i. een klasse te laag maar is duidelijk in vorm, dus waarom niet?

Natuurlijk. Moet hij stilzitten omdat hij bij Club heeft gewerkt? Als Club hem naar de uitgang mag begeleiden professioneel gezien, dan mag hij ook bij Anderlecht, Cercle of whatever zijn best gaan doen. Jerry West werkt ook voor de Clippers nadat de Lakers hem een peer hebben gestoofd en uiteindelijk is het allemaal toch business. Ineens in het stadion gaan zitten en supporteren zonder loonbrief van de club, dat is wél raar.Zijn er nu echt mensen die dachten dat Mannaert naar Anderlecht zou gaan?
Jamais.
Zot want Godts speelt echt op een manier die extra klasse uitademt.Malick Fofana is voor mij ook een nieuwe naam.
Mika Godts moet nog even wachten dus.
Zot want Godts speelt echt op een manier die extra klasse uitademt.