De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar ik begrijp waarom hij er nog niet bij is. Komt echt nog maar net piepen.
Een handvol goede wedstrijden is niet per se genoeg om opgeroepen te worden voor de nationale ploeg.

Al is het ook raar dat Fofana er wel bij is dan.
Ja en nee. Die kwam eigenlijk vorig jaar piepen, komt nu terug na een zeer zware blessure en komt nog beter terug… Loepzuiver schot/pass, bedrijvig en creatief.

Dries Mertens 2.0, maar eentje dat ook wat kan verdelen.

Zoiets mag he gerust al traag introduceren. Heeft het ook wel verdiend.

Ik zou toch echt wel opteren voor Matz Sels, speelt een enorm sterk seizoen bij de nummer 3* in de Premier League terwijl Casteels zandkastelen aan het bouwen is.
Ja, helemaal mee eens hoor.
Ja en nee. Die kwam eigenlijk vorig jaar piepen, komt nu terug na een zeer zware blessure en komt nog beter terug… Loepzuiver schot/pass, bedrijvig en creatief.

Dries Mertens 2.0, maar eentje dat ook wat kan verdelen.

Zoiets mag he gerust al traag introduceren. Heeft het ook wel verdiend.
Over Dries Mertens gesproken, die kan op zijn 37ste in Turkije eigenlijk opnieuw betere statistieken voorleggen dan denk ik alle aanvallende middenvelders in de huidige selectie? :unsure:

Ja, helemaal mee eens hoor.

Over Dries Mertens gesproken, die kan op zijn 37ste in Turkije eigenlijk opnieuw betere statistieken voorleggen dan denk ik alle aanvallende middenvelders in de huidige selectie? :unsure:
Lukaku
Doku Mertens
CDK
Lavia Onana
De Cuyper/Castagne Seys
Thaete Smets
Selz

Sign me up!

Laatst bewerkt:
Tielemans was ook niet geselecteerd omdat hij geblesseerd was maar die speelde wel het afgelopen weekend… wie gaan die donderdag opstellen?

Tielemans was ook niet geselecteerd omdat hij geblesseerd was maar die speelde wel het afgelopen weekend… wie gaan die donderdag opstellen?
Lukaku
Lukébakio - Trossard - Bakayoko
Mangala/Engels - Onana

Tis gewoon echt jammer dat we niet eens De Rode Duivels in volle sterkte (op papier) kunnen zien met een KDB, Lukaku, Doku, Lavia & Onana. Het zal waarschijnlijk wachten worden tot het komende grote toernooi om dat voor het eerst (en laatst) te zien :(

Toch wel wat mijn kwijt dus bij de U21, met ook al Godts die daar dan uitgevallen is. Benieuwd of dat goed gaat komen... Vraag me af of het een slimme zet is, het zou toch goed zijn mochten ze zich kunnen plaatsen voor het EK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan