De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou een rare move zijn, indien hij toch nog mag verder doen. Exit Tedesco dus.

Maar waarom dan niet ineens korte metten en zijn ontslag aankondigen? Nu voed je alleen maar speculatie in de media. En de media is nu toch ook al bezig met zijn opvolger.
Ik hoorde in een podcast enkele weken terug (90 minutes dacht ik) dat ze wachten tot januari om het boekhoudkundig verlies in een ander jaar te boeken. Zou me dus niet verbazen dat die begin januari gaat vliegen.

Ik hoorde in een podcast enkele weken terug (90 minutes dacht ik) dat ze wachten tot januari om het boekhoudkundig verlies in een ander jaar te boeken. Zou me dus niet verbazen dat die begin januari gaat vliegen.
Kan Tedesco niet tegenwerken als hij eigenlijk "niet-officieel" al ontslagen is? Niet reageren op de loting, zal niet zijn eigen keuze zijn.

Kan Tedesco niet tegenwerken als hij eigenlijk "niet-officieel" al ontslagen is? Niet reageren op de loting, zal niet zijn eigen keuze zijn.
Ik vermoed dat daar (financiële) afspraken rond gemaakt zijn, als dat effectief het geval is. Lees: Hogere oprotpremie als hij zwijgt en gehoorzaamt.

Bij mij is het EN heel die FIFA corruptie en het favoritisme/inconsequentie bij pers/arbitrage (en niet strikt in het voor- of nadeel van Genk. Maar echt in "het voetbal". Ook bij WK's, EK's, Europees voetbal, ... ) dat mij over de rand geduwd heeft. Ik balanceer al lang op de rand, maar de afgelopen twee seizoenen hebben mij er gewoon over geduwd.

Wat voor mij ook nog een belangrijke "mede-duwende" factor was: de pure devaluatie van de wedstrijden door de (enorme) toename ervan.
Op het WK binnen 2 jaar bv zullen ze al met 48 zijn...
:crazy:
Of een blik op het Europese voetbal deze week:
• Larne <-> KAA Gent
• Heidenheim <-> St Gallen
• TSC <-> Noah
• Borac <-> Omonia
• Molde <-> Boleslav
...

🤷‍♂️

Ook geen goed nieuws voor de bond want voor deze wedstrijden krijg je letterlijk niemand geinteresseerd. Dus weinig tot geen (extra) inkomsten. Toch ook wel frappant hoe vaak we de laatste jaren tegen Wales en Kazakhstan moeten spelen.

Ook geen goed nieuws voor de bond want voor deze wedstrijden krijg je letterlijk niemand geinteresseerd. Dus weinig tot geen (extra) inkomsten. Toch ook wel frappant hoe vaak we de laatste jaren tegen Wales en Kazakhstan moeten spelen.
Misschien tijd dat ze weer eens rondtoeren en kleinere stadia opzoeken en bv in Genk, Brugge, Luik, .. gaan spelen.

Als Clement straks ontslagen wordt bij de Rangers (en die kans is groot) mogen ze voor mijn part hem aanstellen en Tedesco op straat kegelen.

Clement was imho toch maar wisselend succes bij Club, en ook maar wisselend succes bij zowel Monaco als bij Rangers. Lijkt me een goede coach voor even, maar niet iemand die een groep gemotiveerd kan houden na succes. En zijn laatste tijd bij Club was het spel niet om aan te zien. Doe mij maar Hein.

Van Bommel! Mourinho zou onlangs ook gezegd hebben interesse te hebben in het coachen van een land.

Misschien (sowieso) weet die meer dan ons en heeft Mannaert hem al een beetje ingelicht, een mens kan maar hopen hé :)

Misschien tijd dat ze weer eens rondtoeren en kleinere stadia opzoeken en bv in Genk, Brugge, Luik, .. gaan spelen.
Ja dat was heel gezellig, overal worden uw eigen spelers uitgefloten. Ben zo ooit eens in Brugge naar België Japan gaan kijken. Elke speler met een verleden voor Anderlecht en Standard werden daar constant uitgefloten door uw eigen fans. Dat is het ook niet

Ja dat was heel gezellig, overal worden uw eigen spelers uitgefloten. Ben zo ooit eens in Brugge naar België Japan gaan kijken. Elke speler met een verleden voor Anderlecht en Standard werden daar constant uitgefloten door uw eigen fans. Dat is het ook niet
Verschil is wel dat nu de ganse ploeg zal uitgefloten worden ongeacht waar ze spelen 😬

Karetsas heeft ook aangegeven dat hij vermoedelijk in maart zijn keuze gaat maken afhankelijk van wie hem oproept. Dat wordt dus Griekenland, want die gaat (begrijpelijk) nog niet voor de RD opgeroepen worden.

Dat is vooral heel marginaal. Bij de nationale ploeg telt het niet wie hun werkgever is/was (met uitzondering van de jongens van Neerpede want die kunnen ni shotten en zijn te dom🤭).

Ik heb gehoord dat de beslissing idd nog niet gemaakt zou zijn, men staat eigenlijk niet echt te springen om voor Griekenland te spelen maar die zijn al wel meer dan een jaar aan zijn mouw aan het trekken en dat is wel belangrijk daar. Terwijl de RD natuurlijk nog niet aan hem denken ofc.

Hoe langer hoe meer ik toch vind dat men daar gekke trekjes heeft. Ze hebben daar wat last van valse bescheidenheid. Zeggen dat men niet aan geld denkt maar iedereen in een straal van een kilometer weet wat er in zijn contract staat en wat ze geweigerd hebben van anderen. En ik garandeer je dat er al heel veel mensen met uitgestoken handje op hem zitten te wachten.

Van deze move weet ik het opzet nog niet helemaal maar ik hoor, zie en voel meer alarmbellen dan gemiddeld bij andere talentjes. Ik kijk er naar uit wanneer de knul zelf praat zonder wolven in de buurt.

Laatst bewerkt:
Ik vind u toch heel streng. Kos toont in Genk bvb echt aan dat die tevreden is met kansen en niet absoluut staat op basisplaatsen.

Het lijkt mij gewoon dat die inderdaad België verkiest owv veel redenen: Afstand, hier geboren en getogen, talentrijker,... Maar dat die ook weet dat het wel eens heel lang kan duren en Griekenland zo wel een optie is met meer speelkansen en ook gewoon een belangrijkere rol in het team.

Uiteraard is dit dat een manier om te zeggen: "Als jullie iets in me zien, toon het dan" Iets dat ze toch al bij veel jongeren gedaan hebben die er eigenlijk niet klaar voor waren. Maar alarmbellen? Echt zeer streng. Simpel een jongen die uiteindelijk ook owv het vele gezaag aan zijn kop een keuze wil maken en een eerste keuze heeft maar gewoon wil dat die eerste keuze hem ook wil, vs een tweede keuze die hem sowieso op handen gaat dragen.

Als iemand die quasi in dezelfde wijk woont (adjacent) hoor ik ook wel wat en één ding duikt altijd op: Er staat een zeer goed hoofd op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan