Klopt, in Keulen.Duitsland dacht ik
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, in Keulen.Duitsland dacht ik
Maar wie zie jij dan als LB of LWB in dit systeem?
In deze selectie: Theate of Castagne.
In 'dit systeem' weet ik nog niet, want we hebben nog niet gespeeld onder Tedesco...
Castagne en Theate kunnen het beide (hangt ook af van de rol die ze moeten invullen op links) en hebben beide al enkele seizoenen ervaring op een hoger niveau dan dat de De Cuyper ooit gespeeld heeft.Een centrale verdediger en een rechtsachter.
Dan kan je toch echt beter je 4de keeper aan de kant laten en één zuivere links-speler meenemen, niet?
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zet de belangrijkste woordjes in het vet.Die jongen speelt amper 4 maanden op hoogste niveau en zou nu al een certitude moeten zijn op basis van talent?
toe·komst (de; v): de tijd die nog komen moet.Vermeeren lijkt mij een certitude voor de toekomst als hij zich zo blijft ontwikkelen.
zul·len (hulpwerkwoord; van modaliteit):Zou nu zelfs niet misstaan bij de selectie puur op intrinsiek talent
ik had mijn post nog aanpast ivm dat laatste ;-).Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zet de belangrijkste woordjes in het vet.
toe·komst (de; v): de tijd die nog komen moet.
als (voegwoord): indien.
zul·len (hulpwerkwoord; van modaliteit):
een mogelijkheid, waarschijnlijkheid uitdrukkend.
tuurlijk liever een echte linksachter, dat staat buiten kijf . Ik reageerde enkel op het feit wie je daar eventueel kon zetten van de huidige selectieIk ben er geen fan van om Theate daar te gaan zetten, die speelt nooit op die plek bij zijn ploeg. We hebben dat in het verleden ook lang met Vertonghen gedaan, maar liever toch een echte back daar zetten hoor. En Castagne rendeert toch ook gewoon het best op rechts.
Laat ons hopen dat De Cuyper volgend jaar bevestigt en nog wat stappen hogerop kan zetten. Met deze selectie zou ik gewoon voor volgende opstelling gaan:
Courtois - Theate, Vertonghen, Faes - Carrasco, Onana, De Bruyne, Lavia, Castagne - Trossard, Lukaku
Het is natuurlijk nog vroeg voor Theate, Faes en zeker voor Onana en Lavia, maar dat is toch een opstelling waarvan ik het gevoel heb dat je het iedereen moeilijk kan maken.
Als je zag hoe snel Onana zijn plaats vond in de basiself, en ziet hoe Lavia vlot meedraait bij Southampton, dan komt dat wel goed. Een middenveld met Onana en Lavia met daarvoor KDB, dan kan knetteren. Vertonghen kan zijn rol opnemen als patron, want het lijkt alsof die altijd een beetje tweede viool speelde door het kapiteinschap van Hazard. Als je ziet hoe die nu Anderlecht leidt, dan kan hij dezelfde rol vervullen bij de Duivels - en in jouw opstelling - op de libero. Perfecte plek voor hem.Ik ben er geen fan van om Theate daar te gaan zetten, die speelt nooit op die plek bij zijn ploeg. We hebben dat in het verleden ook lang met Vertonghen gedaan, maar liever toch een echte back daar zetten hoor. En Castagne rendeert toch ook gewoon het best op rechts.
Laat ons hopen dat De Cuyper volgend jaar bevestigt en nog wat stappen hogerop kan zetten. Met deze selectie zou ik gewoon voor volgende opstelling gaan:
Courtois - Theate, Vertonghen, Faes - Carrasco, Onana, De Bruyne, Lavia, Castagne - Trossard, Lukaku
Het is natuurlijk nog vroeg voor Theate, Faes en zeker voor Onana en Lavia, maar dat is toch een opstelling waarvan ik het gevoel heb dat je het iedereen moeilijk kan maken.
Er gaat nen dag komen dat je de nieuwe jongens zzal moeten brengen , voor mij zo snel mogelijk .Het is natuurlijk ook al zo dat met de opstelling die ik eerder hier zette je maar 5-6 echte routiniers meer hebt in het team. Lavia is helemaal nieuw terwijl Onana, Theate en Faes nog geen handvol matchen gespeeld hebben voor de Duivels. Trossard heeft vooral ervaring met bankzitten bij de Duivels en iemand als Castagne gaat wel al even mee, maar ook hij heeft de kaap van de 30 caps nog niet gehaald.
Gezien het inderdaad meteen een match met inzet is, is het misschien toch wel wat te veel verwacht om nog meer nieuwe jongens in te passen in de eerste match van een nieuwe bondscoach.
Mee eens hoor, maar de helft van de ploeg bestaat nu dus al uit nieuwe jongens.Er gaat nen dag komen dat je de nieuwe jongens zzal moeten brengen , voor mij zo snel mogelijk .
De oude brachten al een tijdje niet meer wat moest.Mee eens hoor, maar de helft van de ploeg bestaat nu dus al uit nieuwe jongens.
Het is natuurlijk ook al zo dat met de opstelling die ik eerder hier zette je maar 5-6 echte routiniers meer hebt in het team. Lavia is helemaal nieuw terwijl Onana, Theate en Faes nog geen handvol matchen gespeeld hebben voor de Duivels. Trossard heeft vooral ervaring met bankzitten bij de Duivels en iemand als Castagne gaat wel al even mee, maar ook hij heeft de kaap van de 30 caps nog niet gehaald.
Gezien het inderdaad meteen een match met inzet is, is het misschien toch wel wat te veel verwacht om nog meer nieuwe jongens in te passen in de eerste match van een nieuwe bondscoach.
Ik ben niet aan het pleiten voor de oude lichting, ik zeg alleen dat je met deze selectie en potentiële opstelling moeilijk kan zeggen dat nieuwe, jonge spelers geen kans krijgen.De oude brachten al een tijdje niet meer wat moest.
Enthousiasme in voetbal is soms minstens belangrijk dan ervaring.