Van wat ik lees over de trainingen, selectie, ... heb ik voorlopig toch best een positief gevoel bij Tedesco. Zeer benieuwd hoe we vrijdag voor de dag gaan komen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe en met wie Tedesco wil spelen. Nadat het laatste jaar (of 2) er de klad wat inzat onder Martinez kijk ik toch echt wel uit naar de komende matchen van de Rode Duivels.Van wat ik lees over de trainingen, selectie, ... heb ik voorlopig toch best een positief gevoel bij Tedesco. Zeer benieuwd hoe we vrijdag voor de dag gaan komen.
Vooral dat plan B eigenlijk...Als we al starten met een duidelijk systeem en een Trossard, Onana, Faes in de basis ben ik al content. Lavia en Openda voldoende minuten geven. Als we dan nog op achterstand komen en er is een plan B hebben we helemaal een stap vooruit gezet![]()
Allé, weeral een stabiel begin van de campagneBossaert ontslagen. Gelukkig

Zegt het Nieuwsblad. Het was Leys die de juridische constructie verdedigde, wellicht omdat zij deze zelf had opgesteld.Dit alles heeft geen gevolgen voor nieuwe bondscoach Domenico Tedesco en zijn omkadering. Er is wel de bedenking: dit kan ook gevolgen hebben voor mensen die Bossaert op verschillende posten had neergezet, zoals marketingdirecteur Manu Leroy en legal officer Peggy Leys.
Ben je zeker dat Leys door hem was aangeduid ?Zegt het Nieuwsblad. Het was Leys die de juridische constructie verdedigde, wellicht omdat zij deze zelf had opgesteld.
Ik ga af op wat Het Nieuwsblad schrijft, wat blijkbaar niet correct is. My bad.Ben je zeker dat Leys door hem was aangeduid ?
Aangezien die al in 2017 in dienst was genomen als legal officer, https://www.demorgen.be/nieuws/belg...t-pegie-leys-aan-als-legal-director~b097c618/ en Bossaiert zelf pas in 2018 als CEO was aangesteld (Bossaert was in dienst als CEO sinds 2018) uit de door u geposte link naar het sporza artikel.

ik denk het niet want uit de interviews met Trossard en Lavia is duidelijk dat we hoog druk gaan zetten en zo snel mogelijk naar voor gaan spelen.Wordt gewoon terug met 3 vanachter en Castagne en Carrasco als enige flanken![]()
hangt compleet af van de tactiek natuurlijk. De buitenste CB's kunnen dit ook opvangeneik denk het niet want uit de interviews met Trossard en Lavia is duidelijk dat we hoog druk gaan zetten en zo snel mogelijk naar voor gaan spelen.
Hoog druk zetten met 3 vanachter is niet ideaal.. Dan wordt ge elke keer met nen diepen bal in de hoeken in u rug gepakt.

Maar allezDe Telegraaf onthult merkwaardige oorzaak achter uitvallen vijf internationals
![]()
De Telegraaf onthult merkwaardige oorzaak achter uitvallen vijf internationals | Voetbalzone
De Telegraaf onthult merkwaardige oorzaak achter uitvallen vijf internationalswww.voetbalzone.nl
![]()
.