Général Zantas
Well-known member
Jammer dat kip kerrie hierdoor weer extra vooroordelen tegen zich gaat krijgen, want dat verdient het niet. Een waarlijk goddelijke maaltijd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een echte sportmaaltijd
Misschien dacht Koeman dat ze zo hun sprintsnelheid konden trainen?Wij mogen dan wel Ollie als assistent-bondscoach van de Beloften hebben, zo'n gaffel als kip kerrie op het menu aan de vooravond van de belangrijkste kwalificatiematch voor het EK zal je bij ons niet zien.
Op en top professionalisme jwzzz.

En krijgt americain preparé hier dan geen zegje over? Nu worden al deze maaltijdsalades over dezelfde kam gesmeerd.
Kip Kerrie is inderdaad een warm gerecht met rijst.Ik geloof dat men in Nederland met kip kerrie niet de kipcurry als broodbeleg bedoelt zoals wij het in Belgie kennen. Ze hebben daar echt een warme maaltijd met rijst en kip en dan een speciale curry/kerrie saus.
Of vergis ik me?
Edit: ik vind het echt heel moeilijk om te geloven dat professionele voetballers aan de vooravond van hun kwalificatiematch boterhammen met kipcurry salade gaan eten.
Rijst met kip en kerrie lijkt me plausibeler, maar misschien vergis ik me dus?
Ge kunt dat ook met tagliatelle maken.Kip Kerrie is inderdaad een warm gerecht met rijst.
Scoort ook 2 maalMartinez geeft de voorkeur aan Ronaldo over Goncalo Ramos voor vanavond tegen Liechtenstein. Hiermee wordt Ronaldo de meest internationaal gecapte voetballer ter wereld.
Ik dacht aan dezelfde opstelling, enkel Faes ipv Bornauw.Met de verwachte XI uit het Nieuwsblad kan ik wel leven:
Courtois - Castagne - Bornauw - Vertonghen - Theate - Lavia - Onana - KDB - Trossard - Lukaku - Carrasco
On-ge-looflijk. Kunnen wij als koele Europeanen nog enorm veel van leren.
GE-WEL-DIG
Bakayoko is er pas bijgeroepen toen bleek dat Doku echt niet fit was.. dus die zal zeker niet starten.Ik moet eerlijk toegeven, ik ben eigenlijk wel vrij hyped voor vanavond. Ik vind alles dat ik tot nu toe gelezen heb best wel positief, hoog tempo, 90 minuten gas geven, KDB die eindelijk nog eens positief is, eindelijk jong bloed met hopelijk lavia, onana & bakayoko in de basis. Jammer dat Lukaku niet echt in form is anders was Zweden volgens mij nog wel vrij gemakkelijk geweest, we zullen wel zien wat de avond brengt.
Oostblok en Balkan toch ook foxwild. Nog wel ook een paar ploegen in West-Europa.On-ge-looflijk. Kunnen wij als koele Europeanen nog enorm veel van leren.