De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doelman: Courtois
Verdedigers: Theate, Faes, Vertonghen, Castagne
Middenvelders: Onana en De Bruyne, Carrasco
Aanvallers: Lukaku, Trossard en Lukebakio

Benieuwd wat de formatie juist is want dit lijkt me toch een zeer aanvallende opstelling met enkel Onana als verdedigende middenvelder, tenzij De Bruyne ook lager gaat spelen maar dat zou me sterk lijken.

Benieuwd wat de formatie juist is want dit lijkt me toch een zeer aanvallende opstelling met enkel Onana als verdedigende middenvelder, tenzij De Bruyne ook lager gaat spelen maar dat zou me sterk lijken.
Ik vraag het me ook af. Dat we met 4 vanachter spelen, lijkt me wel duidelijk?

4-4-2 dan? Da's ook al effe geleden :unsure:. Benieuwd hoe ze effectief gaan staan.

Ik had liever een 3-mans centraal middenveld gezien met Onana en Lavia naast De Bruyne. Tegen Zweden zou dat niet nodig mogen zijn, maar imo ligt daar wel de sleutel tegen sterkere teams. Hopelijk zien we zo'n opstelling Tegen Duitsland!

Via Forza bekeek ik daarnet nog even de basisopstelling van tegen Kroatië. Dat was Witsel op de 6 en Mertenspor in de punt hè.
Die van Teddy is al een verademing en blij dat Faes en Theate mogen starten

Het feit dat je naast Lukebakio en Trossard ook nog eens Carrasco op het veld hebt, is toch een sterke indicatie dat je met 5-2-3/5-4-1 speelt. Wat heeft Carrasco nu centraal op het middenveld te zoeken?
Geen idee wie die opstelling zo gepost heeft en Castagne als verdediger, Carrasco als middenvelder en Trossard + Lukebakio als aanvallers zet, want 1 van die spelers gaat in een andere linie spelen.

Ofwel 5-4-1: Courtois - Carrasco, Theate, Faes, Vertonghen, Castagne - Onana, De Bruyne - Trossard, Lukaku, Lukebakio
Ofwel 4-4-2: Courtois - Theate, Vertonghen, Faes, Castagne - Carrasco, Onana, De Bruyne, Lukebakio - Trossard, Lukaku

Toch fijn gevoel zo een nieuwe trainer. Terug wat hoop/geloof en spanning als de rode duivels spelen. Hopelijk maken ze het waar :)

Het feit dat je naast Lukebakio en Trossard ook nog eens Carrasco op het veld hebt, is toch een sterke indicatie dat je met 5-2-3/5-4-1 speelt. Wat heeft Carrasco nu centraal op het middenveld te zoeken?
Geen idee wie die opstelling zo gepost heeft en Castagne als verdediger, Carrasco als middenvelder en Trossard + Lukebakio als aanvallers zet, want 1 van die spelers gaat in een andere linie spelen.

Ofwel 5-4-1: Courtois - Carrasco, Theate, Faes, Vertonghen, Castagne - Onana, De Bruyne - Trossard, Lukaku, Lukebakio
Ofwel 4-4-2: Courtois - Theate, Vertonghen, Faes, Castagne - Carrasco, Onana, De Bruyne, Lukebakio - Trossard, Lukaku
Zoals Peter VDB liet uitschijnen was het optie B, maar dan Trossard en Lukebakio van plaats wisselen. Maar die wist het ook niet zeker natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan