De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met Theate en De Cuyper (indien die laatste zich volgend jaar kan doorzetten bij bv Club Brugge) zitten we daar in principe toch goed de komende jaren. Wie weet staat er ergens nog een talent op die een extra optie geeft, want ik vermoed dat Vertonghen het na het EK toch ook voor bekeken gaat houden en dan kan Theate doorschuiven naar zijn eigenlijke positie.

Met Theate en De Cuyper (indien die laatste zich volgend jaar kan doorzetten bij bv Club Brugge) zitten we daar in principe toch goed de komende jaren. Wie weet staat er ergens nog een talent op die een extra optie geeft, want ik vermoed dat Vertonghen het na het EK toch ook voor bekeken gaat houden en dan kan Theate doorschuiven naar zijn eigenlijke positie.

Butera wel potentieel op de linksback. Maar toch vooral een centrale verdediger/middenvelder.

Ksnap echt niet hoe Lukaku het doet maar die scoort hier eigenlijk op goed geluk een hattrick. Die eerste kopbal mist hij half, die 2de voorzet wordt gewoon op zijn standbeen getrapt.

Ksnap echt niet hoe Lukaku het doet maar die scoort hier eigenlijk op goed geluk een hattrick. Die eerste kopbal mist hij half, die 2de voorzet wordt gewoon op zijn standbeen getrapt.
Juist staan is ook een kunst :) En onside, iets wat ook niet elke spits lukt...
Maar het waren idd gewoon 3 pure spitsengoals waar hij gewoon op het juiste moment op de juiste plaats staat.

Ik wil nog niet te euforisch doen maar ik onthou wel enkele heel positieve zaken! Met 4 achterin, een echte 6 erop en een hele ploeg die vooruit denkt en met vuur en enthousiasme speelt. Ook gevaar dat van verschillende kanten/spelers komt.
Het geeft me genoeg hoop om de minder positieve zaken in het begin vooral te wijten aan het nieuwe systeem met de nieuwe spelers. Eens er daar wat meer regelmaat en automatismen in het spel komen zie ik ons zeker geen slecht figuur slaan op de komende toernooien.

In elk geval: Lukaku die scoort en Nederland dat een penalty mist, de natuur herstelt zich terug!

En stel je voor dat we nog prutsen met Witsel, E. Hazard en Mertens.
De linksback van Zweden zal slecht hebben geslapen. Eerst een uur tureluurs gedraaid door Lukebakio en dan nog een halfuur sterretjes zien tegen Bakayoko.
Alleen beetje sneu voor Trossard omdat hij nog een beetje zijn plaats moet zoeken in dit systeem maar dat komt wel goed.

Is natuurlijk enkel en alleen te danken aan Bobby die tegen Janneke en Mieke steevast zijn basiselftal opstelde hè.

Goh ja, is op een ander toch niet echt anders hé. Als je ziet hoeveel caps een Ronaldo, Neymar en Messi hebben. Dan zullen ze ook niet al te veel op de bank hebben gezeten, als ze fit waren.

Zou cool zijn, moest Romelu ooit aan de 100 geraken :)

Is natuurlijk enkel en alleen te danken aan Bobby die tegen Janneke en Mieke steevast zijn basiselftal opstelde hè.
Nee Lukaku heeft dat aan zichzelf te maken. Was is dat nu voor een bullshit reden. Ronaldo speelt tegen hetzelfde Janneke en Mieke hoor. En als je kijkt naar zijn goal/game ratio staat hij boven heel wat andere toppers. Je moet van mij geen Lukaku fan zijn maar het is gewoon belachelijk om zijn statistieken altijd te bagatelliseren.

Moeten twee van de gemakkelijkste goals geweest zijn die Lukaku bij de Duivels heeft gescoord. Moest hiervoor zijn goals vaak zelf voor minstens 50% zelf forceren.

Zegt veel over het feit dat er nu wél een systeem/game plan is en honger/enthousiasme bij de spelers.

We zijn ocharme 1 match ver dus laten we niet te lyrisch doen maar ik heb vrijdag oprecht genoten. Een coach die een extra verdedigende middenvelder op het zet wanneer ons middenveld overspoeld dreigt te worden, dat hebben we nu is nooit gezien bij Bobby!

Moeten twee van de gemakkelijkste goals geweest zijn die Lukaku bij de Duivels heeft gescoord. Moest hiervoor zijn goals vaak zelf voor minstens 50% zelf forceren.

Zegt veel over het feit dat er nu wél een systeem/game plan is en honger/enthousiasme bij de spelers.

We zijn ocharme 1 match ver dus laten we niet te lyrisch doen maar ik heb vrijdag oprecht genoten. Een coach die een extra verdedigende middenvelder op het zet wanneer ons middenveld overspoeld dreigt te worden, dat hebben we nu is nooit gezien bij Bobby!
Tegen Kroatië maakte ie anders wel schijnbaar nog makkelijkere goals niet, dus je moet ze nog altijd binnen trappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan