JorisBlack
Well-known member
en wat is Theate een verademing op de linksback... Ik maak me geen zorgen meer over die positie zolang hij fit is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar als je dan weer een andere zicht krijgt, dan kan dat zwaar optisch bedrog zijn... maar zoals gezegd het leek mij echt geen buitenspel.Leek me eigenlijk heel duidelijk geen buitenspel.
Ja, maar als je dan weer een andere zicht krijgt, dan kan dat zwaar optisch bedrog zijn... maar zoals gezegd het leek mij echt geen buitenspel.
en wat is Theate een verademing op de linksback... Ik maak me geen zorgen meer over die positie zolang hij fit is.
Kweet eigenlijk ni of ze VAR doen bij wedstrijden zonder inzet?Dus gewoon niet vlaggen en achteraf kijken? Of is er geen VAR?
Ik ging net zowat hetzelfde zeggen. Genieten gewoon, 0 4 kon gemakkelijkIk kon vrijdag niet kijken, dus dit is de eerste match voor mij post-Martinez.
What. The. Fuck.
Het is van het WK in 2018 geleden dat ik België zo goed heb zien voetballen. Wat een heerlijk half uur![]()
Ja kan het belopen en is ook sterk met de kop!en wat is Theate een verademing op de linksback... Ik maak me geen zorgen meer over die positie zolang hij fit is.
Ni beginnen e.Wat een kutselectie van Duitsland ook. Op die drie van Bayern na is dat toch allemaal enorm matig?
Ik denk dat geen enkele club dit 90min kan volhouden, match na match. Maar als je weet dat je het kan en slim toeslaat dan kan je zo 'n match gelijk vandaag in 15min dooddoen en daarna op reserve.Ik vraag mij wel af of die hoge druk effectief +/-90 minuten vol te houden is, match na match na match... dat lijkt mij toch wel enorm veel energie te moeten vreten...
Er spelen er toch mee?Waarom spelen de Bayern spelers eigenlijk niet mee ? Door dat gedoe met Nagelsmann ? Ik had graag Musiala nog eens zien spelen.
Kimmich, Goretzka en Gnabry welWaarom spelen de Bayern spelers eigenlijk niet mee ? Door dat gedoe met Nagelsmann ? Ik had graag Musiala nog eens zien spelen.
Duitsland is ook zoekende op alle vlakken. Zeker achteraan. En vooral de backposities. Raum is nog cava, maar Wolff (en ben zelf BVB-fan) is toch te min voor een ploeg als Duitsland?Wat een kutselectie van Duitsland ook. Op die drie van Bayern na is dat toch allemaal enorm matig?