Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Saelemaekers is dan ook allesbehalve een LB. Toch een vreemde kronkel van Tedesco, maar ik veronderstel dat die wel snel zal inzien dat die daar niet hoort te staan.
Hevig beginnen en dan na pakweg 30 minuten volledig stilvallen, dat is zo'n beetje de samenvatting van deze match. Ze misten ook te veel kansen.
Al bij al maakt Tedesco een heel goede indruk over de laatste twee matchen. Laat hem nog maar volop verder experimenteren. Ik heb er alle hoop in dat er volgend jaar een heel goed ploegje gaat staan. Minder technische talenten, maar met een beter samenspel kan ons dat nog verder brengen dan met de vorige generatie die al te vaak eerder een optelsom van individuele toppers waren maar zonder veel team spirit (of om het controversiële woordje nog eens te gebruiken: grinta ).
Vertonghen lijkt me toch echt wel de leider in die defensie. Is de laatste tijd ook in goede doen bij Anderlecht, ik zie het die wel volhouden tot aan het EK.
We hebben toch echt een leuk groepje spelers voor leuk countervoetbal te spelen.
Het middenveld moet wel beter, dat is zeker in de 2de helft volledig de organisatie kwijt. Zoveel gaten laten vallen is voor niets nodig als je voorstaat.