en hij stopt bij de DuivelsGeen Witsel opgeroepen, deze dag behoort tot de schoonste van mijn leven.
. Er zijn niet veel dingen die deze zaterdag mooier kunnen krijgen
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en hij stopt bij de DuivelsGeen Witsel opgeroepen, deze dag behoort tot de schoonste van mijn leven.
.
.Zo mooi zelfs dat je vrijdag gewoon overslaaten hij stopt bij de Duivels.
Er zijn niet veel dingen die deze zaterdag mooier kunnen krijgen.

ja vrijdag dusZo mooi zelfs dat je vrijdag gewoon overslaat![]()
.Blijft beste sportnieuws van de week! 
.In bepaalde landen is het al zaterdagZo mooi zelfs dat je vrijdag gewoon overslaat![]()

Prachtig nieuws.Chadli stopt ook.
Toch één van de mooiste Belgische voetbalmomenten<3
![]()
BEKIJK: Hét doelpunt waar België Chadli eeuwig dankbaar voor is: herbeleef zijn winning goal tegen Japan | sporza
Een doelpunt dat in het collectieve geheugen van alle Belgen leeft. Op het WK van 2018 liet Nacer Chadli na een prachtige counter van de Rode Duivels het net trillen, en bijgevolg ook het hele land daveren. Geniet ter ere van het internationale afscheid van Chadli nog eens van zijn monumentaal...sporza.be

Ik vraag mij nu af of Witsel en hij nu stoppen omdat ze het gevoel hebben dat ze niet meer veel gaan spelen?Chadli stopt ook.
Het lijkt erop dat Tedesco zeer grondig de kern of vijver van potentiële internationals grondig heeft bestudeerd met veel één-op-één gesprekken om navolgend aan bepaalde spelers ook al mee te geven wat zijn plan is met hem en de ploeg.Ik vraag mij nu af of Witsel en hij nu stoppen omdat ze het gevoel hebben dat ze niet meer veel gaan spelen?
Allez, anders zouden ze toch direct na het WK gezegd hebben dat ze gingen stoppen? Of alleszins voor de eerste wedstrijden onder Tedesco.
Ik denk dat bv. vooral Witsel toch nog stiekem wou doorgaan maar ondertussen toch het gevoel heeft gekregen niet te veel meer te moeten rekenen op speeltijd.
Toch één van de mooiste Belgische voetbalmomenten![]()
Misschien is een van de redenen dat Mertens nog niet is gestopt, dat hij nu met Galatasaray een zeer ok seizoen draait en kampioen kan spelen (ook al is het maar de Super Lig die ik lager inschat dan de JPL).

Als je al zag hoe hard die discussie tussen Toby en KDB werd opgeblazen. Triestig eigenlijk.De kritiek blijft ook redelijk vaag met een 'hij had gerust wat harder mogen zijn' opmerking. Of bedoelt Witsel dat Bobby hem gerust eens op de bank had mogen zetten?
Van al die zogezegde interne ruzies en bommetjes die ontploft zijn op het WK, hebben we een half jaar later nog altijd niks concreet gehoord. Ook nu wordt dit volledig ontkend. Rioolkranten-praat dus. Ik geloof er ook nu nog altijd niks van.