Sneeuwstorm
Well-known member
Ik ben hier op de $SENDOR trein gesprongen (met klein bedrag) en sta nu 30% lager. Ik kom er niet meer aan aan die shitcoins. Tenzij dan gevestigde waarden zoals Doge als ze interessant geprijsd staan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, die dip naar ~800k usd market cap was gisteren ff scary.Ondertussen sta ik terug in winst.![]()
Komt wel goed, ondertussen zijn er nog meerdere crypto influencers (à la QF) in de coin gestapt las ik gisteren in de Telegram (o.a. Michaël van de Poppe).

Lijkt me 1 big mess op dit moment toch?Ik heb terug wat Cumrocket gekocht ook![]()
Kan een domme gok zijn. Kan natuurlijk ook ineens omhoog vliegen tijdens een altseason.Lijkt me 1 big mess op dit moment toch?
Op SOL met moeite 44k liquiditeit ...

Ik had mij voor deze bull run eigenlijk voorgenomen om volledig af te blijven van meme/shit coins.Hoe pikken jullie de memecoins eruit?
"Been there, done that."
) - maar die heb ik al lang weer verkocht. Eerste met verlies, andere met wat winst.Ja idd Telegram kanaal van $SENDOR is wel iets speciaal. Heel veel activiteit en enthousiasme.Ik had mij voor deze bull run eigenlijk voorgenomen om volledig af te blijven van meme/shit coins."Been there, done that."
Maar ik heb dan toch een tijdje in $SILLY gezeten en $SUIMAN (op aanraden van een "expert") - maar die heb ik al lang weer verkocht. Eerste met verlies, andere met wat winst.
$SENDOR is eigenlijk maar heel toevallig verlopen... Ik zag Quinten Francois erover bezig op X en heb die in al die jaren NOOIT shit/meme coins weten "shillen"... Dus was voor mij op zich al genoeg "endorsement" om de gok misschien toch maar eens te wagen bij deze meme coin... Is voorlopig al goed uitgedraaid en als ik de community en team bezig zie op Telegram, geloof ik er ook sterk in dat $SENDOR nog hard kan stijgen in de komende maanden...
En al winst genomen op $SENDOR de vroege instappers?
Of blijven jullie geloven?
Ik ga Yolo tot 100miljoen market cap, ale mega veel geld steekt er nu ook niet in
(of jah toch profits pakken pas bij een listing op een ander platform)