De SHITcoin thread!

En al winst genomen op $SENDOR de vroege instappers?
Of blijven jullie geloven?
Heb het grootste deel van mijn bag gekocht op ~180K USD market cap en heb dikke halve procent van de totale supply... Ik verkoop nog niks. :) Ik geloof dat multi-100M USD market cap heel haalbaar wordt voor deze, mits Binance-listing.

Heb het grootste deel van mijn bag gekocht op ~180K USD market cap en heb dikke halve procent van de totale supply... Ik verkoop nog niks. :) Ik geloof dat multi-100M USD market cap heel haalbaar wordt voor deze, mits Binance-listing.
Ow shit dan heb je dikke gains al. Dan mag je je foto wel eens aanpassen ja :p

Spijtig net geen 0,69% :(

Ik heb niet veel in SENDOR gestoken, zo 0,5 SOL, en in Cumrocket heb ik iets van een 360$ (BNB) gestopt.
Beide zijn aardig aan't gaan vandaag.

Ik heb niet veel in SENDOR gestoken, zo 0,5 SOL, en in Cumrocket heb ik iets van een 360$ in BNB gestopt.
Beide zijn aardig aan't gaan vandaag.
Is Cumrocket nog iets eigenlijk? :LOL: Daar heb ik vorige keer wel geld aan verloren, wat mijn Sendor holding nu voorlopig wel aan het goedmaken is... :) You win some, you lose some.

Is Cumrocket nog iets eigenlijk? :LOL: Daar heb ik vorige keer wel geld aan verloren, wat mijn Sendor holding nu voorlopig wel aan het goedmaken is... :) You win some, you lose some.
Ik zie toch veel activiteit nog op die twitter account en ik vind het gewoon goed gevonden. De marketcap is ook niet groot, dus wie weet ... Het is een pure gok.

Ik zie toch veel activiteit nog op die twitter account en ik vind het gewoon goed gevonden. De marketcap is ook niet groot, dus wie weet ... Het is een pure gok.
Ja, was destijds ook een onervaren team (toch die oprichtster). Volgens LinkedIn is die sinds deze zomer gestopt met dat project... Eigenlijk zot dat ze daar toen geen groter succes van hebben kunnen maken, want zelfs Elon Musk heeft er ooit 1 of 2 tweets over de wereld in gestuurd. :)

Ooit heel hard in 't groen gestaan met CumRocket, maar geen winst gepakt en uiteindelijk verlies moeten nemen toen...

Ja, was destijds ook een onervaren team (toch die oprichtster). Volgens LinkedIn is die sinds deze zomer gestopt met dat project... Eigenlijk zot dat ze daar toen geen groter succes van hebben kunnen maken, want zelfs Elon Musk heeft er ooit 1 of 2 tweets over de wereld in gestuurd. :)

Ooit heel hard in 't groen gestaan met CumRocket, maar geen winst gepakt en uiteindelijk verlies moeten nemen toen...
Is nog altijd heel chaotisch vind ik.
Ze zitten op Solana, maar daar is geen liquiditeit.
Die Discord trekt ook op niet veel.

Is nog altijd heel chaotisch vind ik.
Ze zitten op Solana, maar daar is geen liquiditeit.
Die Discord trekt ook op niet veel.
Ja, ik vond al die BNB-coins toen ook een nachtmerrie om te managen. 😖 Is met Solana/SUI-coins wel iets beter geworden, vind ik.

Laatst bewerkt:

Nice bag sir.

't is dus door zo mannen als u (whale hodlers) dat zo een projecten naar ongeziene hoogtes kunnen gaan. Maar er moet maar ene tussen zitten die fatfingered en prijs kan volledig instorten.

I'll vouch for you though. Zou mooi zijn.

Timboektoe over een paar maand
Sendor.jpg

Nice bag sir.

't is dus door zo mannen als u (whale hodlers) dat zo een projecten naar ongeziene hoogtes kunnen gaan. Maar er moet maar ene tussen zitten die fatfingered en prijs kan volledig instorten.

I'll vouch for you though. Zou mooi zijn.
Kwa holders vind ik dat de percentages best nog mooi verdeeld zijn
https://solscan.io/token/4dPW2SdbKcTEUiHpQRTWspT78zgS98v5TMhVpGPoPLzq#holders

Khoop echt dat een mooi verhaal kan worden. Echt een community meme coin. :love:

Mijn cummies inleg verkocht, de rest nog even laten staan :)
SENDOR is echt wel sterk bezig, ik heb spijt dat ik er niet meer van gekocht heb. Mijn 0.5 SOL is ondertussen (virtueel) 2.26 SOL geworden

Chart ziet er wel lekker uit, maar dit is wel risky: 48k holders, maar 70% van de tokens zitten in de top 10 wallets. Korte termijn kan je er mss wel iets uit halen als je een gokje durft.

Terug
Bovenaan