De SHITcoin thread!

Denk dat hetzelfde gebeurd is met QUANT, gerugpulled door een 13 jarige, om daarna naar een 80 miljoen MCAP te vliegen.

Mijn main coin is nu $HYPE (native token van een nieuwe L1 HyperEVM).
Long term hold en aan het DCA'n, en als het nog is goe dipped ga ik serieus wa bijkopen. Het is op nog op geen enkele exchange gelist, nog geen bridge naar andere chains, team heeft 35 miljoen van de airdrop zelf teruggekocht en in de reserve gestoken. Geen VC's, alles op eigen kracht ontwikkeld. Hebben een fully functional perps exchange met al serieus wat volume (meeste in de DEX space). Geen AMM, maar klassieke order books, volledig transparant, alles onchain af te lezen.

Risks zijn:
- Maar 4 of 5 nodes, allemaal gerunned door het team (maar hetzelfde was bij Solana en Binance Chain in begin)
- Regulatory issues
- https://hyperliquid.gitbook.io/hyperliquid-docs/risks

Er zit ondertussen ook al een whale club waar een groot deel nog niet ingecashed heeft na de TGE airdrop van vorige week, dus ik verwacht nog wel een dip, tenzij dat het team da weer opkoopt.

$HYPE heeft wel een hoge market cap (3B) voor een nieuwe coin. Dus ik zou ook wachten met er in te stappen tot er eens een drop komt :)
Wel knap eigenlijk , een dex die volledig op een blockchain draait.

Denk dat hetzelfde gebeurd is met QUANT, gerugpulled door een 13 jarige, om daarna naar een 80 miljoen MCAP te vliegen.

Mijn main coin is nu $HYPE (native token van een nieuwe L1 HyperEVM).
Long term hold en aan het DCA'n, en als het nog is goe dipped ga ik serieus wa bijkopen. Het is op nog op geen enkele exchange gelist, nog geen bridge naar andere chains, team heeft 35 miljoen van de airdrop zelf teruggekocht en in de reserve gestoken. Geen VC's, alles op eigen kracht ontwikkeld. Hebben een fully functional perps exchange met al serieus wat volume (meeste in de DEX space). Geen AMM, maar klassieke order books, volledig transparant, alles onchain af te lezen.

Risks zijn:
- Maar 4 of 5 nodes, allemaal gerunned door het team (maar hetzelfde was bij Solana en Binance Chain in begin)
- Regulatory issues
- https://hyperliquid.gitbook.io/hyperliquid-docs/risks

Er zit ondertussen ook al een whale club waar een groot deel nog niet ingecashed heeft na de TGE airdrop van vorige week, dus ik verwacht nog wel een dip, tenzij dat het team da weer opkoopt.

So many red flags.

Nu uiteraard DYOR, maar ik weet niet of het een goed idee is om dat te kopen aan 13B fully dilluted valuation.

$HYPE heeft wel een hoge market cap (3B) voor een nieuwe coin. Dus ik zou ook wachten met er in te stappen tot er eens een drop komt :)
Wel knap eigenlijk , een dex die volledig op een blockchain draait.
Ik heb op Logx sinds een kleine week. Doet gewoon hetzelfde. 3B vs 5M mcap. Zit nu op 80% hoop dat deze doornknalt maar heb er goede hoop op.

Mijn cummies inleg verkocht, de rest nog even laten staan :)
SENDOR is echt wel sterk bezig, ik heb spijt dat ik er niet meer van gekocht heb. Mijn 0.5 SOL is ondertussen (virtueel) 2.26 SOL geworden
Next leg up for $SENDOR... 🚀
Have fun with that shit :fingerguns:

sendor.png

Blij dat ik niet de tips volg dat hier op het forum gegeven worden :rofl:

Eigenlijk zou dat moeten verboden worden zijn echt legit scams.

Laatst bewerkt:
Have fun with that shit dude :fingerguns:

sendor.png

Blij dat ik niet het *advies volg dat hier in deze thread gegeven wordt :rofl:
Ja, spijtige zaak. :) Topic heet hier niet voor niks "shitcoin thread". Grootste deel van bag gelukkig gekocht op 180K usd market cap kleine maand geleden (zoals eerder gepost - 4/5 SOL), dus schade al bij al wel beperkt. Uiteraard wel jammer van de verdampte winsten. 💸

"Meme coin season" is volop bezig en 't is hier zo kalm? Nog niemand duizenden of honderdduizenden euro's winst gemaakt? Niemand zat in $BARSIK? :oink:

Zelf nog 2 dagen geleden in een nieuwe meme coin gestapt op < 180k usd market cap: $SENDOR. Team werkt hard om de coin te shillen en op Binance te krijgen te krijgen uiteindelijk (minimum 100m usd market cap en goed volume is dan een vereiste). Coin was getipt door niemand minder dan Quinten Francois (een Belgische OG crypto influencer), dus vond het wel de moeite om mee de call te maken. We zullen zien! :unsure:🎲
Wat een loser echt, dat die daar mee weg komt met zo'n scams te promoten en tis niet alsof dit nieuw is en we dat allemaal nooit hadden zien aankomen.
memecoin.png

Als ik die wallet opzoek vind ik trouwens dit:
Voor 500$ aangekocht voor 1800$ verkocht op de ATH zogezegd om "cover the cost of buying boosts" ja no shit gast.

sendor3.png

WTF dude. Zo'n gasten zouden ze in de bak moeten steken.

Laatst bewerkt:
Die meme coins zijn toch één grote loterij? Tenzij je er echt heel vroeg kan in geraken.
Van 100 memecoins zijn er waarschijnlijk 99 scams, dus je hebt meer kans op gescamd te geraken dan dat je een goeie te pakken hebt.
Natuurlijk van een bekende influencer verwacht je wel een beetje dat hij niet schaamteloze scams zit te promoten (dat is ook slecht voor zijn reputatie namelijk en hij loopt zelf risico om in de bak te vliegen).

Ik ben nu toch aan't hopen dat ze SENDOR nog eens pumpen zodat ik er uit kan zonder verlies. Indien niet is't geen ramp, ik had maar voor 100€ gekocht.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan