Thanks to me! Gekocht op ATHZe zijn al van 75$ naar 49$ gecrasht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks to me! Gekocht op ATHZe zijn al van 75$ naar 49$ gecrasht
Gaat zijn hele familie nu een coin launchen?

Als hij de Trump coin gaat vermelden, zie ik wel weer een serieuze pump komen.Hoe gaat die zich daar nu uit lullen na zijne speech?![]()
Gisteren tijdens zijn victory rally heeft hij daar ook niks over gezegd volgens mij.Als hij de Trump coin gaat vermelden, zie ik wel weer een serieuze pump komen.
Troll tijden wel
Volgend jaar de Mac-BCoin.Als DE president en een entourage van miljardairs zich daarachter scharen wordt het vanzelf relevant natuurlijk, ook dat is de realiteit. Logica is geen vereiste.Trump-coin en Melania-coin.Volgend jaar de Mac-BCoin.
Hoeveel belachelijker moet het nog worden? De ene zeepbel na de andere. Het maakt voor mij de ganse "sector" van de cryptocurrency's belachelijk, inclusief de Bitcoin.
Want wat is er zoveel specialer aan de Bitcoin t.o.v. de rest? Omdat het de eerste was? Omdat er het meeste schapen achteraan lopen?
Ik bedoel: hoeveel usecase's zijn er nu al, die niet gelinkt zijn aan het opblazen van een zeepbel en slimme marketing?
Non-Transferable. All $WLFI will be non-transferable and locked indefinitely in a wallet or smart contract. You should think of your purchase of Tokens like other non-refundable purchases of goods and services and accept the risk that once you've paid the purchase price, your interest in the Token may decline and you have no expectation of resale of the Token. Any purported transfer in violations of transfer restrictions will be null and void by the Company, and the Company reserves the right to take action against any purported transfers. If transferability of $WLFI is sought to be unlocked in the future through protocol governance procedures, such unlock would only be permitted if determined not to contravene applicable law, which in any case would be more than 12 months after completion of the Token Sale. You should assume that the Tokens are non-transferable indefinitely. As the Tokens are non-transferable, the Company has not taken any action to, and has no plans to, create a secondary market for the Tokens.Dit zit er ook nog aan te komen: https://www.worldlibertyfinancial.com/intl/token-sale
Check de "Meet our team" sectie...

Is dit gewoon geen honeypot onder de naam van de Potus lol?
Bitcoin heeft al vele use cases. Vluchten van inflatoire currencies (bij ons relevant, in landen als Turkije nog véél relevanter), instant geld overmaken naar de andere kant van de wereld zonder dat de bank daarover iets kan zeggen, digitale betalingen mogelijk maken voor mensen die geen bank hebben, geld hebben waar geen overheid of bank aan kan komen en verder ook losstaat van eender welke overheid of bank, ...Trump-coin en Melania-coin.Volgend jaar de Mac-BCoin.
Hoeveel belachelijker moet het nog worden? De ene zeepbel na de andere. Het maakt voor mij de ganse "sector" van de cryptocurrency's belachelijk, inclusief de Bitcoin.
Want wat is er zoveel specialer aan de Bitcoin t.o.v. de rest? Omdat het de eerste was? Omdat er het meeste schapen achteraan lopen?
Ik bedoel: hoeveel usecase's zijn er nu al, die niet gelinkt zijn aan het opblazen van een zeepbel en slimme marketing?
Dit zit er ook nog aan te komen: https://www.worldlibertyfinancial.com/intl/token-sale
Check de "Meet our team" sectie...
Ja, maar boeie. Heb er 1 SOL in gekapt gisterenavond en er juist ~3 SOL terug uitgehaald. Het is oké zo, heb een graantje kunnen meepikken op dieje zever.Die is toch totaal niet memeable?
In tegenstelling tot Trump of Elon Musk.

Ik heb gisteren 5 SOL verkocht voor ETH, indirect heb ik er ook van geprofiteerd.Ja, maar boeie. Heb er 1 SOL in gekapt gisterenavond en er juist ~3 SOL terug uitgehaald. Het is oké zo, heb een graantje kunnen meepikken op dieje zever.![]()
Dat is gewoon één grote pump and dump, zit niks achter die munt. 80% van de tokens zitten wel vast dus ze kunnen die niet meteen dumpen, denk ik.Als ik het goed begrepen heb zijn er nu 200 miljoen Trump tokens maar komt het totaal de komende jaren uit op 1.000 miljoen.
Hoe gaat dit dan concreet in zijn werk? Om de zoveel tijd worden er in de markt x-aantal coins verkocht?
Dat is gewoon één grote pump and dump, zit niks achter die munt. 80% van de tokens zitten wel vast dus ze kunnen die niet meteen dumpen, denk ik.