De SHITcoin thread!

Je moet u ook afvragen of die marketcap van >11 miljard wel realistisch is. Indien ja dan zou ik dat toch al op de grote exchanges verwacht hebben in feite…

Binance en OKX hebben al geprobeerd om Hyperliquid onderuit te halen met een shit coin JELLYJELLY. Een whale heeft de koers van JELLYJELLY gemanipuleerd door eerst massaal te dumpen om daarna weer in te kopen, waardoor de Hyperliquid market making fund met een verlies van bijna 12 miljoen dollar bleef zitten.
Hyperliquid heeft de token van het platform gehaald (beslissing genomen op basis van alle validator votes). Maar HYPE waarde ging stevig onderuit en het vertrouwen van gebruikers kreeg ook een flinke deuk (buy the dip momentje).

Maar het straffe was dat Binance en en OKX net tijdens die chaos JELLYJELLY begonnen te listen, waardoor de prijs met 560% steeg en daarmee Hyperliquid extra hebben geraakt.

Ook straf onlangs dat er een trader genaamd James Wynn een LONG positie had van 7500+ BTC met 40x Leverage op Hyperliquid, bepaald moment stond zijn positie op $1.25 miljard. Ging van 16miljoen PNL naar -16miljoen PNL dan terug naar 8miljoen PNL xD.

HYPE ondertussen aan $36.83B MCAP 🤑 50% winst opgenomen, strategie nog steeds hetzelfde, blijven DCA'n en weer bij de volgende dip een stevige duit bijleggen.

De grote exchanges hebben nog steeds niet de HYPE spot token gelist.

Ik ben ingestapt in $Licko, meme op HyperEVM :p

Ook nog enkele andere lowcaps: Geeq en 0xgas

En een dikke zak Fartcoin (waar ik al meteen -10% op sta)

Rekt of moon. Er is niets tussenin.

Ja lap, weeral generational wealth gemist met WLFI.
Zitten hier mensen die dat gekocht hebben bij de presale? If so, proficiat.

Ik ben ingestapt in $Licko, meme op HyperEVM :p

Ook nog enkele andere lowcaps: Geeq en 0xgas

En een dikke zak Fartcoin (waar ik al meteen -10% op sta)

Rekt of moon. Er is niets tussenin.

Rekt.

Terug
Bovenaan