De Tijdloze 2021

Voor de geinterreseerden (gratis leesbaar via een incognitotab)
Bent Van Looy zei gisteren in dat Canvas-programma rond de tijdloze hetzelfde over Bowie. De mens had zoveel persona’s (Thin White Duke, Ziggy Stardust, Aladdin Sane, …) waardoor fans geneigd zijn zich met één ervan te identificeren - wat er dus voor zorgt dat er verschillende Beuwie-nummers goed scoren, maar er niet één van uitschiet. En daar zit wel iets in.

Ja ja, de Editors fans komen aan hun trekken!

In tegenstelling tot velen hier waarschijnlijk, vond ik dat vroeger wel een leuk groepje (eerste 2 albums dan vooral). Maar daar zou ik zelf nu geen nummer van in de tijdloze zetten.

No Sound But The Wind is gehyped tot en met. En van Papillon heb ik nooit gesnapt dat nu net dàt hun grote hit is.

Nu ja, de komende jaren verder richting de uitgang...

No Sound But The Wind is een raar fenomeen, eigenlijk volledig gehypet door die ene gast die zat te wenen op Werchter. Nummer is op zich echt niet speciaal toch?

Wie stemt er op al die saaie Arctic monkeys nummers? :confused:

De revival van de Dire straits begrijp ik ook niet echt trouwens.

Nina Simone was toch ook paar jaar terug in de top 10 gestemd na die hype campagne? Ondertussen hoeveel gezakt alweer? Toont ook weer mooi de vluchtigheid in stemgedrag van de luisteraar

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan