De Tijdloze 2021

Jup. Ik sta daar achter he voor de duidelijkheid. Maar ge ziet dat dat rap vergeten is als ze dat niet ieder jaar opnieuw herhalen.
Diversiteit in de tijdloze is sowieso een probleem. De schoonste lijst ter wereld volgens stubru, maar eigenlijk vooral een lijst van en voor de witte middenklasse die op kerst kalkoen met kroketten eet. Moeten we zo'n lijsten eigenlijk niet gewoon cancellen?

Edit: die laatste zin doet het lijken dat ik er mee lach, maar die eerste twee meen ik wel serieus. Deze lijst is een spiegel van het luisterpubliek en dat is gewoon niet divers. :unsure:

Diversiteit in de tijdloze is sowieso een probleem. De schoonste lijst ter wereld volgens stubru, maar eigenlijk vooral een lijst van en voor de witte middenklasse die op kerst kalkoen met kroketten eet. Moeten we zo'n lijsten eigenlijk niet gewoon cancellen?

Edit: die laatste zin doet het lijken dat ik er mee lach, maar die eerste twee meen ik wel serieus. Deze lijst is een spiegel van het luisterpubliek en dat is gewoon niet divers. :unsure:
Zeker waar maar de vraag is of dat een probleem is. Mij lijkt van niet.

Ik vraag me af waarom, Shook Ones Pt. 2 is voor mij minstens even tijdloos.

De tijdloze is vooral en weerspiegeling van het jaren 90 publiek van StuBru en mensen blijven op diezelfde dingen stemmen uit luiheid.

Mocht de Tijdloze nooit bestaan hebben en we zouden vandaag het concept starten zou de lijst een pak diverser zijn denk ik.

Ik vraag me af waarom, Shook Ones Pt. 2 is voor mij minstens even tijdloos.
Ik heb echt niks met hip hop en zelfs mij valt het op dat deze lijst geen hip hop platen heeft staan. Het is wel typisch voor lijsten als deze dat ze vastroesten omdat steeds dezelfde mensen op hetzelfde stemmen. En ja die lijsten kunnen we bekijken maar het aantal stemmen weten we niet, misschien heeft de hooray 100 lijst gewoon veel minder stemmen en vallen ze daardoor in de tijdloze uit de boot?

Heel rare en bovendien gevaarlijke uitspraak omdat ge het cancellen erbij betrekt. Ik ben all for equality in al zijn facetten (identiteiten, seksuele voorkeuren, afkomst, …). Maar ik ga mijzelf nu geen arficieel schuldgevoel aanpraten omdat de uitvoerders van mijn tijdloze lijst bijna integraal bestaat uit mensen die enkele gemeenschappelijke kenmerken hebben als mij.

Dat StuBru zijn doelpubliek wilt diversifiëren kan ik natuurlijk enkel maar aanmoedigen, maar dat brengt ons terug naar de discussie rond “de identiteit van StuBru” van een paar jaar geleden.

Maar goed, dan kunnen we ons binnenkort niet alleen ergeren aan Editors, maar ook aan T-Pain :unsure:

De tijdloze is vooral en weerspiegeling van het jaren 90 publiek van StuBru en mensen blijven op diezelfde dingen stemmen uit luiheid.

Mocht de Tijdloze nooit bestaan hebben en we zouden vandaag het concept starten zou de lijst een pak diverser zijn denk ik.
Misschien kunnen ze vanaf volgend jaar samenwerken met MNM :unsure:

Arctic Monkeys heb ik nooit gesnapt, maar Dire Straits kan voor mij perfect op zichzelf de top 10 vullen :love:
Het is niet dat ze er niet in mogen staan van mij (itt de AM die me volledig koud laten) maar vraag me af waarom net zij het zo goed doen de laatste jaren. Bij Fleetwood Mac is er een duidelijke aanleiding maar bij Dire Straits?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan