De Tijdloze 2021

Mbt Cash/NiN:

Laat u niet misleiden door de titel, maar beluister het fragment tot het eind. De laatste 2 pagina’s van dit topic hebben wat meer Trent Reznor nodig.

Mbt Cash/NiN:

Laat u niet misleiden door de titel, maar beluister het fragment tot het eind. De laatste 2 pagina’s van dit topic hebben wat meer Trent Reznor nodig.
Ik denk dat er eigenlijk niemand is die één van de versies echt verschrikkelijk vindt. Beide nummers hebben, zoals Trent zegt, hun waarde. De basis van het nummer staat gewoon als een huis.

Dat het andere nummer van NIN op 722 staat doet wel wat pijn omdat ik die versie gewoon beter vind én het Trent als artiest ook gewoon gun. Same for Johhny by the way, zijn populairste nummer is een cover (also looking at you JImi :( ).

Shift wordt verwend vandaag!

Ik denk trouwens dat hij door Classic Artists toch een beetje fan is geworden van Radiohead en Thom Yorke, al zal hij nooit toegeven.

Ja, het is van dat...

Dit is erger dan al de nummers waar iedereen de voorbije pagina's op gesakkerd heeft. Gecombineerd.

Eigenlijk is De Tijdloze top 100 toch best een goeie lijst, zolang je de overrated *zelfcensuur* bands als deus, Metallica, Arctic Monkeys, Foo Fighters, Radiohead en Pearl Jam wegdenkt. En nog een paar losse brolnummers ook. :unsure:

Laatst bewerkt:
Omdat mnm luisteraars ook stemrecht hebben
Is dat? Alle respect voor iedereen zijn muzieksmaak, maar ik vat het ook niet. Iemand die weet van waar dit komt en waarom dit zo bekend is? Het is niet dat Disturbed zo bekend is bij het grote publiek?

Edit: ff dr. Google erbij genomen:

Disturbed’s version charted as well, even though it didn’t chart as high as the original. It reached No. 42 on the Billboard Hot 100 in 2016 and stayed on the chart for 20 weeks.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan