Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht ik eerst ook, maar er wordt tijdens de nummers nog vrij veel naar buiten gefilmd precies.Ben het mee aan het volgen via VRT Max. Ik zou dat toch niet kunnen zo ne hele dag die camera op u. Ge kunt toch niet eens op uw gemak aan uw neus zitten of op 1 bil gaan zitten op een scheetje te laten, zonder iemand het ziet.
Tv effe op mute gezet. Wie stemt daar op en waarom stijgt dat 27 plaatsen…Ik dacht dat we die viool achter ons hadden gelaten
Over U2? Wat is er met u gebeurd?Ik vind dat we hier toch wat positiever moeten zijn.
Zal er vanaf hangen of hij het speelt op Rock Zottegem komende zomer, is vrij zeldzaam in zijn live setsToch content dat Like a Hurricane wat stijgt ja. Benieuwd wat die volgend jaar gaat doen
En Iron Maiden ook wat op de retour. Al heb ik het wel altijd wat raar gevonden dat deze het zo goed doet

Ik vrees er ook voor. Eigenlijk niks tegen die muziek omdat ik er ook wel aan kan ontsnappen. Maar waarom er gedaan wordt alsof alles wat die gedaan heeft zo geniaal is snap ik dan ook weer nietTaylor Swift zal ook een serieuze sprong maken.
Gewoon doen jong, daarna zullen ze niet zo vaak meer komen en hun afscheidstour zal ook geen 10 jaar meer op zich laten wachten.Lap nu heb ik terug zin om naar Live is Live te gaan, best nog eens naar de ticket prijs kijken.![]()