De Tijdloze 2025

Het is weer zover. Naar jaarlijkse traditie sluiten we het jaar af met het ophemelen van dezelfde favorieten, het verketteren van diezelfde “wat komt dat hier doen” nummers en het opgeven van de mensheid wanneer we David Draiman “hello darkness my old friend” horen mompelen.

Maar daar hebben we allemaal samen iets over te zeggen. De stemweek is vandaag gestart dus denk al maar na over wie dit jaar je stem verdient. Stemmen kan via Vrt Max. Deel gerust!

Mijn stem:

Master of Puppets - Metallica want ik ben Juleken en dan moet dat.
Paranoid - Black Sabbath want The Prince of Darkness verdient het gepaste eresaluut.
Like a Hurricane - Neil Young want ik ben nog altijd rancuneus.

Mijn stem:

Paranoid - Black Sabbath want The Prince of Darkness verdient het gepaste eresaluut.
OMG, nu gaat het weer dat zijn. Ik was al vergeten dat die mens dood is. Black Sabbath top 10 dit jaar? Nummer 1 zou wat teveel van het goede zijn.
Die emo-stemmen omdat er iemand dood is, om dan het jaar erop niks meer over te horen, vind ik zo nutteloos (waarmee ik voor de duidelijkheid niet zeg dat ik vind dat jij dat doet).

OMG, nu gaat het weer dat zijn. Ik was al vergeten dat die mens dood is. Black Sabbath top 10 dit jaar? Nummer 1 zou wat teveel van het goede zijn.
Die emo-stemmen omdat er iemand dood is, om dan het jaar erop niks meer over te horen, vind ik zo nutteloos (waarmee ik voor de duidelijkheid niet zeg dat ik vind dat jij dat doet).
Nummer 1 gaat die ook niet halen. En elk jaar zijn er emo stemmers, sommige van die nummers blijven ook wel plakken. En de oervaders van de metal verdienen wel om te blijven plakken. Dus hopelijk volgt er nog wat volk

Aangezien niet stemmen geen recht geeft tot klagen:

1. Talking heads - this must be the place
2. The scabs - hard times
3. Therapy? - unbeliever

Het moeten niet elk jaar dezelfde namen zijn. Al kom je met 3 eig nooit toe. Top 10 zou al beter zijn.

Laatst bewerkt:
Ik ben voor de korte liedjes gegaan.

227eb95e-dc4f-44dc-b5de-c290527d8bb7.jpg

1: Sleep - Dopesmoker
2: Kendrick Lamar - Sing about me, I'm dying of thirst
3: Wipers - Youth of America

Op twee en drie toch maar gekozen voor nummers die beduidend minder lang zijn dan Dopesmoker

Koga hier wellicht uit de toon vallen, maar bon:
1. Blink-182 - All The Small Things
2. Avril Lavigne - Sk8er Boi
3. Weezer - Buddy Holly

Laatst bewerkt:
Marvin Gaye - What's going on
Sleep - Dopesmoker
Otis Redding - Sittin On The Dock Of The Bay

Disturbed eruit en Sleep er in!

Terug
Bovenaan