RiCOManiaC
Well-known member
Child In Time, een van de songs die ik echt absoluut niet kan aanhoren... Wat een vreselijk gekweel zijn die vocals toch... Zo komt dat bij mij toch over. Tis ronduit afschuwelijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een nummer over de oorlog in Vietnam, dat is ook niet gemaakt om aangenaam te klinken denk ik dan.Child In Time, een van de songs die ik echt absoluut niet kan aanhoren... Wat een vreselijk gekweel zijn die vocals toch... Zo komt dat bij mij toch over. Tis ronduit afschuwelijk.

So I dub thee unforgivenHoe vaker ik Metallica hoor, hoe meer ik me afvraag hoe mensen collectief zo verdwaasd kunnen zijn. Hoe je metal saai kan maken, 't is mij een raadsel, maar Metallica heeft er wel een patent op. Enkel Nothing Else Matters kan ik nog smaken, maar da's dan een atypisch nummer van hen en zakt dan![]()
Plaats 105Waar zit Disturbed?
Ik ging u corrigeren ivm het album van 505, tot ik doorhad dat AM hier wrs gewoon Arctic Monkeys betekent. Mijn AM-hoogtepunt blijft de laatste drie nummers van het debuut.505 se! Nu zijn we aant klappen. Toch wel een van mijn AM favorieten na R U Mine en Crying Lightning.
.De hoeveelheid gezaag van u scheert toch ook nieuwe toppen hoorWar on drugs niet slecht maar waarom dat hier staat? Band is voor mij altijd hybride tussen pink floyd en fleetwood mac maar beide zijn wel een vijftal niveaus beter