Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Traditie jonge en als ge dit al gezaag vindt wacht dan maar tot Mia. Met Luc heeft ze nooit afgezien maar Juleken is een ander verhaalDe hoeveelheid gezaag van u scheert toch ook nieuwe toppen hoor![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Traditie jonge en als ge dit al gezaag vindt wacht dan maar tot Mia. Met Luc heeft ze nooit afgezien maar Juleken is een ander verhaalDe hoeveelheid gezaag van u scheert toch ook nieuwe toppen hoor![]()
Ik zie maar 2 nummers van Bowie in de lijst: Heroes en Space Oddity. Vorig jaar maar 1 blijkbaar. Ik kan er toch niet bij. Er zijn nog zoveel andere iconische nummers daarnaast: The Man Who Sold The World, Changes, Life On Mars, Starman, Rebel Rebel, Fame, Golden Years, Sound And Vision, DJ, Fashion... Hell, zelfs Let's Dance. Maar niks daarvan terug te vinden.Bowie volgende week ook al 10 jaar dood. Ga nu niet zeggen dat ik de grootste kenner ben maar de man heeft wel meer dan 1 geniale plaat gemaakt
Hetzelfde als met The Beatles he: zoveel nummers dat de fans er zelf niet uitgeraken. Als alle fans op datzelfde nummer zouden stemmen was het snel geklonken. Maar dan doet Bowie het wel nog altijd beter met 2 nummers en top 20 voor HeroesIk zie maar 2 nummers van Bowie in de lijst: Heroes en Space Oddity. Vorig jaar maar 1 blijkbaar. Ik kan er toch niet bij. Er zijn nog zoveel andere iconische nummers daarnaast: The Man Who Sold The World, Changes, Life On Mars, Starman, Rebel Rebel, Fame, Golden Years, Sound And Vision, DJ, Fashion... Hell, zelfs Let's Dance. Maar niks daarvan terug te vinden.
/fanboyrant
Ik zie maar 2 nummers van Bowie in de lijst: Heroes en Space Oddity. Vorig jaar maar 1 blijkbaar. Ik kan er toch niet bij. Er zijn nog zoveel andere iconische nummers daarnaast: The Man Who Sold The World, Changes, Life On Mars, Starman, Rebel Rebel, Fame, Golden Years, Sound And Vision, DJ, Fashion... Hell, zelfs Let's Dance. Maar niks daarvan terug te vinden.
/fanboyrant
De Tijdloze is toch altijd een oefening in geduld?@Sir.Killalot hoe houdt gij die top 20 vol? Meer als de helft van die nummers zijn langer dan 7 minuten ofzo en die dat dat niet zijn zit Pearl Jam tussen. Sadomasochisme?
Ik zou is wat meer stuff van Kiwanuka moeten checken. Na die “home again” dacht ik altijd dat dat wat generische singer song writer stuff was maar met iets als Cold Little Heart toont hij toch iets anders
De eindejaarsperiode moet toch altijd het hoogte punt zijn voor de gemiddelde Gentenaar, Gorki als hoogstgenoteerde Belgisch nummer en als afsluiter ook nop lekker wat dennenbomen eten!Ah, van mij mag Mia de boel elk jaar winnen.