De Tijdloze 2025

Allee, en ik heb nog zo mijn best gedaan om mijn top 3 zo te maken om Black te weerhouden van die eerste plaats. Helaas niet gelukt!

Weeral Black op 1.... Ik HAAT eindejaarslijstjes :rofl:
Wie zijn die mensen? Gaan die om 20u al gaan slapen dat ze zo'n slaapverwekkende muziek willen?

Iemand vroeg me ooit verbouwereerd hoe je plezier kan maken als je geen alcohol drinkt, de échte levensvraag is: hoe maken mensen die Black op 1 zetten plezier?

Snap die Black-haat niet. Iedereen die ooit liefdesverdriet heeft gehad in some way of form kan zich daar toch mee identificeren. Prachtig nummer en ik heb het weer met plezier meegekweeld.

Black is cava maar imo echt geen nummer om op 1 te zetten. Nr 2 was The Chain en da's al direct een voorbeeld van een véél sterker nummer imo.

Ik denk dat ik Cold Little Heart toch wel het sterkste recente nummer vind id Tijdloze
Ik heb dat nummer direct op mijn chill lijstje gezet toen ik het hoorde. Echt goed.

Ik vind "Cold Little Heart" ook wel een goed nummer. Mss iets te lang, maar zeker goed. Toch één van de ontdekkingen van deze lijst (vorig jaar dan). Mijn vrienden vinden het vreselijk, maar die kunnen nieuwe of onbekende dingen sowieso niet goed verteren :unsure: .

Voor de rest altijd jammer dat meestal mindere nummers van bands de meest bekende zijn en daardoor de voorrang krijgen op betere nummers, zoals bijvoorbeeld Smells Like Teen Spirit (Nirvana), No One Knows (QOTSA) en Killing in the Name (RATM).

Verder voor mij persoonlijk mogen nummers als Piano Man en Sultans of Swing een pak lager gaan. Zo afgezaagd en saai. In de plaats mag een Nina Simone met Feeling Good wel wat hoger komen.

Terug
Bovenaan