De Verraders - 2024

vishnusixclix

Well-known member
Crowdfunder FE
594

Staf Coppens neemt twintig BV's mee naar een mysterieus kasteel. Zeventien van hen worden bondgenoten, drie onder hen krijgen de rol van ‘verraders’ toebedeeld die de anderen proberen uit te schakelen. Kandidaten zijn o.m.: Willem Boeva, Joris Brys, Hans Otten, Ingeborg, Astrid Stockman, Wouter Torfs, Julie Colpaert, Jonatan Medart, Roman Van Houtven

• 11 afleveringen
  • Start om 19u55
  • Herhalingen op maandag

Laatst bewerkt:
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Verraders_(Vlaanderen) - Seizoen 3

Ik had gehoopt dat Ingeborg er vlug zou worden uitgekegeld (zoals Andy Peelman in S2), maar ik vrees ervoor 😒

Iirc zat die test er vorig seizoen ook in.

594

Staf Coppens neemt twintig BV's mee naar een mysterieus kasteel. Zeventien van hen worden bondgenoten, drie onder hen krijgen de rol van ‘verraders’ toebedeeld die de anderen proberen uit te schakelen. Kandidaten zijn o.m.: Willem Boeva, Joris Brys, Hans Otten, Ingeborg, Astrid Stockman, Wouter Torfs, Julie Colpaert, Jonatan Medart, Roman Van Houtven

• 11 afleveringen
  • Start om 19u55
  • Herhalingen op maandag
Alleen al voor Hans Otten ga ik kijken 😁

Ze zullen hem gezegd hebben om dat juist aan te doen.

Er zitten voor mij toch redelijk wat onbekenden 'bv's' in dit seizoen.

Laatst bewerkt:
Eigenlijk alweer direct dingen gespoilerd in het begin, want al een paar namen die zeker niet vermoord gaan worden op basis van die kleine teasertjes die ze toonden, bvb met Hans Otten aan de ronde tafel.

Er zitten voor mij toch redelijk wat onbekenden 'bv's' in dit seizoen.
En dat er tussen die kandidaten dan toch weer mensen zijn die elkaar privé zeer goed kennen vind ik een rare keuze van de programmamakers. Zeker als je er dan nog verraders maakt.

Eigenlijk alweer direct dingen gespoilerd in het begin, want al een paar namen die zeker niet vermoord gaan worden op basis van die kleine teasertjes die ze toonden, bvb met Hans Otten aan de ronde tafel.
Als je een programma zonder montagefouten wilt zien is Klopjacht Celibrity Edition vast jouw ding!

Als je een programma zonder montagefouten wilt zien is Klopjacht Celibrity Edition vast jouw ding!

Ik snap de mop niet, maar ja, ik ken dat andere programma ook totaal niet.
Maar je kan ook bezwaarlijk van montage-fouten spreken, want het is doelbewust toekomstige beelden tonen als een vorm van teaser. Ze worden zelfs anders gevisualizeerd (met bewerkte kleuren) om dat duidelijk te maken. Je mag dan toch hopen dat ze in dit soort programma, met dat soort beelden 2 keer nadenken om spoilers te voorkomen.

Maar je kan ook bezwaarlijk van montage-fouten spreken, want het is doelbewust toekomstige beelden tonen als een vorm van teaser. Ze worden zelfs anders gevisualizeerd (met bewerkte kleuren) om dat duidelijk te maken. Je mag dan toch hopen dat ze in dit soort programma, met dat soort beelden 2 keer nadenken om spoilers te voorkomen.
Langs de andere kant is haast elk toekomstig beeld dan niet meer mogelijk.
Elke bondgenoot dat ze laten zien: die zal niet vermoord worden deze nacht.
Laten ze een verrader zien verder dan de volgende aflevering, dan weet je dat die persoon niet ontdekt is.
En laten we eerlijk zijn: anders kan je enkel de verraders en degene met het schild laten zien, waarschijnlijk kunnen ze dan niet genoeg drama tonen voor leuke teasers te hebben.
En als we het soort programma erbij betrekken, dan zou ik helemaal niet teveel verwachten (het is zeer luchtig entertainment waar ik met plezier breinloos naar zal kijken).

Amai Ingeborg, wat een stresskonijn, en die geeft dan les yoga, mooie reclame :laugh: . Wel benieuwd naar de afloop, er zitten er paar bondgenoten bij die wel goed bekijken wie zich wat (te veel) op de achtergrond houdt.

Terug
Bovenaan