De Verraders S04

Snap echt niet waarom Amelie niet op Eliyah gaat ook. Dan is het gewoon 4-4 gelijk.
En vooral Chloë die zo'n "nutteloze" stem doet op Charlotte i.p.v. ook op Eliyah te gaan (aangezien het duidelijk was dat het tussen hem en Amelie ging gaan). Ik vrees dat de verraders hier het spel verloren hebben... Meer dan de helft van de kandidaten zijn ondertussen toch "duidelijk" bondgenoten en zouden ze moeten weten van mekaar (Lynn, Clémentine, Olivier, Eliyah en Yannick), dus ik zie het niet echt meer goedkomen voor de verraders precies.

Als Francenso zijnde zou ik Chloe gewoon onder de bus gooien om zo heel het vertrouwen te winnen van de anderen :)

Het blijft toch een raar spel. Francesco dan de topverrader maar wat doet ie juist. Niemand neemt hem serieus. De verraders hoeven eigl niet te saboteren ofzo.

Het is een beetje een oefening in "het meest jezelf blijven". Met dan de grillen van de paranoïde groep mensen erbij waar je in terecht bent gekomen, die aanvankelijk springt op alles wat uit de toon valt, en daarna springt op wie te weinig heeft getoond.

M'n vrouw wordt zot omdat ik continu zit te lachen tijdens dat programma.

Leuke wegkijk TV, meer niet. Je kan dit onmogelijk serieus nemen.
Al die tranen en emoties, hoe lang zitten ze daar nu? Nen dag of 5-6? Precies of ze zitten al maanden in dat kasteel en er worden echt mensen vermoord. Gratis op uitstap, eten en drinken, ondertussen een spelleke spelen en wat discussiëren. Er bestaan ergere dingen.

Alles wordt ook heel persoonlijk genomen. Komaan zeg.

't Is sensatie, maar Lynn mag er uit. Zo'n labiele, irritante dame. Oli er nog even in, 't is geen ne slimmen maar dat weten we al langer dan vandaag.

Yannick in de put omdat hij verkeerd zat op Amelie, gemonteerd of is dat ook zo'n lichte vis?

Alléé , we weten nu al dat er in de verraders niet gemoord is geweest dank zij de reclame dus . ;)
Ahja , want iedereen denkt dat er verleid is geweest zei onze franchesco

Ik zou nu Eliyah vermoorden:
- duwen richting Chloé want ‘er moet een verrader bij die 5 zitten’
- Oli niet vermoorden kunnen ze dan ook gebruiken

Laat Cesco maar meegaan op Chloe dan. Vermoedelijk zal er dan wel iemand Oli opperen als verrader als liefje van Omar.

Laatst bewerkt:
Is het dan niet beter om al voor iemand te gaan waarvan de bondgenoten eigenlijk zeker zijn dat het een bondgenoot is?
Bij Eliyah is er ergens nog twijfel (voor Oli ist 50/50). Maar een Oli of Yannick staan momenteel zo goed als vast als bondgenoot.
Als die naar de finale gaan, volgt de rest die hun mening en dan is het zeker over en out voor Francesco/Chloe (of wie van hun er tegen dan nog inzit)

Maar imo komt het erop neer dat ze in het verleden een paar keer te vaak zijn gegaan voor het "zaaien van twijfel" bij het elimineren van bondgenoten, en ze daar al eerder hadden moeten gaan achter de 'sterke' bondgenoten.

Is er een punt in het spel waarop de mogelijkheid om te charmeren stopt? Want anders lijkt het strategisch ongunstig om verraders in de latere fases weg te stemmen.

Wat ik ook gemist heb: ze analyseren alles: Bij die 5 met de koets moet er een verrader zitten, bij de kooien/karaoke proef moet er een verrader zitten maar over de mogelijke aanwezigheid van een verrader op de dodenlijst spreken ze precies niet?

De regels zijn me ook niet altijd duidelijk (en blijkbaar ook niet voor de deelnemers) maar verraders mogen zichzelf niet vermoorden. Dus de mogelijkheid dat er een verrader op de lijst stond en die net getrokken was kon ook een reden geweest zijn dat er niet gemoord werd. Maar door de mededeling van Staf aan het ontbijt was dat sowieso al geen piste meer.

Terug
Bovenaan