De "Versus" thread.

Hay Ho vs New York New York

• Totaal aantal stemmers
    21
Ik heb duidelijk je Engels overschat, my bad(mijn schuld). Nee euh met @DaFreak zijn goedkeuring neem jij dan maar de volgende. Had verwacht dat die tag je wel had gevonden.
Vreemd, ik moet die "tag notification" over het hoofd hebben gezien. My bad! Anyway thanks for the nomination! je roept maar als de "poll" van Dafreak over is.

Ik heb trouwens bij hem voor FAUNISTISCH gekozen. Mist sfeer vind ik wel cool eigenlijk. Niet enkel The Mist, maar ook Silent Hill , Ghost Ship, Sleepy Hollow, From Hell, The Fog doen het voor mij wel. En uiteraard zoals aangehaald: Deep Rising, onderschat pareltje.
Creepy sfeertje, als je niet weet wat er op je afkomt.

Voor mij persoonlijk was het A-team & Tour of Duty.

Tour of duty omdat het je zo wat meer inzicht gaf op de Vietnam oorlog (na Rambo 1 en 2 uiteraard talloze keren te hebben gezien), en uiteraard de coole sfeer onderling tussen de hoofdrolspelers en hun bataljon, versus de gooks....

Maar voor A-Team gekozen uiteindelijk, omdat op de speelplaats daar toch meer over werd gesproken, en als kind dat na spelen en iedereen wou Face of BA of hannibal zijn, maar niemand die malle murdock :D . En die iconische wapens en auto's. Telkens ik naar mijn werk rijd, zie ik trouwens zo ene rijden, niet van GM, maar van een ander merk, maar ook die rode streep er op.

Ik ga denk ik een week moeten delibereren tussen 2 vriendenkringen waar zowel de Power Rangers en Ninja Turtles aan het ontstaan van onze hele groep liggen. Ik was de GROENE RANGER en Donnie-fuckin TELLO. De Groene enkel gescoord omdat ik er als laatste bijkwam. Wat een drama dat daar is uitgekomen eens die zijn story arc op gang kwam. LORD OF THE FLIES was er niets tegen.

Mission Impossible nog op Belgische tv gepasseerd?

Amaai zuh, al 67% die het foute antwoord geeft

Screenshot_20220624-203340_Samsung Internet.jpg

The A-team heeft me nooit kunnen bekoren. Was er wrs te jong voor en '80 actie-series was niet mijn brood.
TMNT vrijwel nooit gezien.
Star Trek niet amusant genoeg.
The X-men animated series begon er al iets meer op te trekken en zat ik steevast voor de buis. De intro was geweldig.
Power Rangers was mijn dada van deze selectie. Die film met Ivan Ooze heb ik wel meer dan 5x bekeken.
Weird ass monsters zoals een varken met een Romeine helm en al die titanengevechten, fantastisch toch?
In de slaapkamer oefenen op de pre-vechtposes en spelen met die robots :clap:
De perfecte voorbereiding op DBZ.
De andere twee nooit van gehoord.

Hoe moet deze thread nu verder zonder de master of ceremony? :eek2:
Hij had nog gene opvolgen genomineerd. We gaan hier eeuwig debatteren waarom Xmen de beste serie is.

Goed nieuws wel, ik heb beide vriendenkringen uitgebreid gecontacteerd en niemand wist eigenlijk nog wie ik was en na gemiddeld 40minuten te bazelen over Power Rangers versus Turtles hangden de meeste ook ceremonieloos op.

Ik sluit mij dan maar aan bij de populaire outcasts van de X-Men. Wat zeg ik nu, fuck the X men. It's Morphin time bitches! Groene Ranger all day!!!

@SnakeGodRovinin neem jij maar over, Trump zou het zo gewild hebben.

Ik heb een protest stem uitgebracht op star trek omdat het meest epische heldenteam straal genegeerd werd.

Een wereld zonder Questar is een Krulos wereld en zo'n wereld willen we niet.

dino_riders.jpg

Dino Riders waren the ultimate shit. No contest.

Oh maar ik wist niet dat we buiten de lijst mochten stemmen. Dan ga ik voor de vergeten parel VR Troopers:

Denk Power Rangers maar dan NOG beter.

Volledig akkoord maar Kimberly > Kaitlin.

Beetleborgs, het kleine vroegdementerende broertje van die twee is ook de moeite om vandaag de dag nog is terug te zien. Als je serieus onder de invloed bent that is.

Beste 'final girl'-poll

Voeg gerust toe, als je er nog weet.
Regel is wel, dat ze in de eerste film moet gespeeld hebben (indien meerdere films).

Top drie:
3) Ripley uit Alien: Als enigste overleven en een moordzuchtige alien kwijtspelen. Niet slecht. In Aliens meer badass en op haar piek.
2) Sally van Texas Chainsaw: Geen heldin, maar door deze film heb ik een helse schrik gepakt van hillbilly' en keer op keer dikke chapeau om weg te geraken van een bende gekken.
1) Kirsty van Hellraiser: Cenobieten gelokt naar een ontsnapte uit hel en niet vervolgd door het openen van de Lemarchand' box. In het vervolg tweemaal uit een soort van hel ontsnapt door onder meer een Leatherface'ke te doen :crazy:.

Foto van Jess, kon niets beters vinden.

Zalige poll :bow:.
Ik mis misschien nog die van Last House on the Left, geen idee meer van naam.

Niet dat het uitmaakt, want ieders stem moet gaan naar Ripley, the most badass of all badass female heroines :love:.

Ripley uiteraard de coolste, beste, meest badass.
Maar als iconische final girl vind ik Sally uit Texas Chainsaw Massacre beter.

Terug
Bovenaan