De Zwam-files

Nu de war of the taton stilaan een einde heeft bereikt blijkt er een nieuw hoofdstuk in het verhaal van Zwam te zijn: de Zwam-files. Op @MisterV zijn eiland is vanalles gebeurd. Niemand weet echt wat maar we willen het allemaal weten. Koen Crucke was er, net als Jan Peumans, Felice en Andy Peelman maar wat is er echt gebeurd?

Getuigen gelieve hieronder te posten

Hoewel ik zeker wil weten wat er op dat eiland allemaal gebeurde, vind ik de timing van deze draad toch wel erg verdacht. Juist op het moment dat het derde Metallica nummer door de barbaren op het muziekforum in de BR kansloos werd weggestemd, komt de SEO (die publiekelijk toegegeven heeft een kill list bij te houden met dissidente stemmen) af met de Zwam files....

Ik heb van horen zeggen dat er geruchten zijn dat ik eigenhandig heb gezien dat er op het eiland allemaal zaken gebeuren die normaal niet mogen.

James Cooke heeft er stiekem met een vrouw gekust.
Samson gaat er naar toe om te praten zonder zich te verspreken.
Mark Van Ranst speelt er poker met vier Russen.
Jani Kazaltzis loopt er stiekem rond in een joggingpak.
En Koning Filip komt er breakdancen.

En nu ga ik zwijgen, want ik zie dat de CIA, KGB, Mossad en de BOB hier al voor mijn huis geparkeerd staan intussen.

Maar blijkbaar heeft hij er toch ook traumatische ervaringen opgelopen zie het nummer "S.O.S" waarin sprake is van maandenlang verblijf op een niet gespecifieerd eiland .

"Maar de wind nam ons mee
Naar een eiland in zee
Waar wij nu al maanden verblijven
Wij willen weg, weg hier vandaan
Naar ons huisje willen we gaan
S.O.S.
Boodschap in een fles"

Is die mysterieuze boodschap in een fles al komen bovendrijven?

Ik heb van horen zeggen dat er geruchten zijn dat ik eigenhandig heb gezien dat er op het eiland allemaal zaken gebeuren die normaal niet mogen.

James Cooke heeft er stiekem met een vrouw gekust.
Mark Van Ranst speelt er poker met vier Russen.
Jani Kazaltzis loopt er stiekem rond in een joggingpak.
En Koning Filip komt er breakdancen.

En nu ga ik zwijgen, want ik zie dat de CIA, KGB, Mossad en de BOB hier al voor mijn huis geparkeerd staan intussen.
Maar de vraag is: wie regelt dat escapisme

En wat doet Koen Crucke daar?

Hoewel ik zeker wil weten wat er op dat eiland allemaal gebeurde, vind ik de timing van deze draad toch wel erg verdacht. Juist op het moment dat het derde Metallica nummer door de barbaren op het muziekforum in de BR kansloos werd weggestemd, komt de SEO (die publiekelijk toegegeven heeft een kill list bij te houden met dissidente stemmen) af met de Zwam files....
Mijn vinger hangt boven de knop

Iedere eerste zondag van de maand is het blijkbaar kabouterdag op het eiland, Plop zit nu in de politiek en blijft om zijn imago op te kuisen ver weg van het eiland, Lui krijgt ge zijn bed niet uit, maar Kwebbel klust er nog wel eens bij als flexi. Ik dacht dat dat algemeen geweten was?

Iedere eerste zondag van de maand is het blijkbaar kabouterdag op het eiland, Plop zit nu in de politiek en blijft om zijn imago op te kuisen ver weg van het eiland, Lui krijgt ge zijn bed niet uit, maar Kwebbel klust er nog wel eens bij als flexi. Ik dacht dat dat algemeen geweten was?
En hoe zit het dan met Affligem? Of is dat een geheim? En Klus die doet daar dan de loodgieterij?

En hoe zit het dan met Affligem? Of is dat een geheim? En Klus die doet daar dan de loodgieterij?
Klus zijn loodgieterij bleek een malafide spookbedrijf om geld wit te wassen afkomstig van de kabouterhandel tussen de melkherberg en de cabale op het eiland van Mister V.
Affligem is een complot om de bevolking langzaam uit te moorden door de Sesamstraat bananen uit Berts oor als smaakextract toe te voegen aan hun 'bier'. Staat wel los van de cabale op het eiland van Mister V.

Klus zijn loodgieterij bleek een malafide spookbedrijf om geld wit te wassen afkomstig van de kabouterhandel tussen de melkherberg en de cabale op het eiland van Mister V.
Affligem is een complot om de bevolking langzaam uit te moorden door de Sesamstraat bananen uit Berts oor als smaakextract toe te voegen aan hun 'bier'. Staat wel los van de cabale op het eiland van Mister V.
Ik weet niet of dat zo los staat. De kabouters zouden Affligem gebruiken als belastingsparadijs

Die ook op de eilanden van @MisterV geweest is. De infiltratie is begonnen
Die is daar sinds halfweg de jaren 90 nooit weg geweest. Toen Gert Verhulst het medialandschap definitief wou monopoliseren stuurde hij zijn toenmalige sturmabteilungs fuhrer Plop en diens rechterhand Klus achter de opstandige David de Boskabouter aan. Succesvol, want na 20+ jaar in de SM kelders van Mister V. is die man compleet gedeserontieerd en weet hij niet meer van welk hout pijlen maken. Marc Coucke, tot de wanhoop gedreven zou hierbij out of the box denkend het ideale profiel zien om RSC Anderlecht weer zijn identiteit terug te geven. Mister V. doet blijkbaar wel moeilijk over de release clausule van zijn boskabouter. Soit, dat hij datzelf maar uitlegt. Mij interesseert RSC Anderlecht eigenlijk niet. Gij stelt wel verontrustend veel vragen @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield , als SEO zou gij dat toch allemaal al moeten weten? Wat hebben we aan een leider die we niet blindelings en kritiekloos kunnen volgen?

Terug
Bovenaan