De Zwamstaars 2025

Waarde medezwammers

Het is zover. Wanneer de dagen des jaar 2025 bijna geteld zijn en het jaar 2026 onvermijdelijk aanbreekt dien ik als SEO de Zwamstaars uit te reiken. De Zwamstaars zijn door mezelf democratisch verkozen prijzen in door mezelf bepaalde categorieen. Deze worden uitgereikt aan iedereen die uitblonk in dit jaar in iets, al was het sjoelbakken. Het staat u vrij naar nieuwe categorieen te polsen waarna ik deze op mezelf, en dus democratisch, een winnaar zal geven.

Hier gaan we dan:

- beste Zwamtopic 2025: het volledige Politiek en Actualiteit subforum. Hoe daar in cirkels wordt geredeneerd, argumenten worden verdraaid of op niks slaan, hoe steeds dezelfde nonsens door dezelfde figuren anders worden verwoord, ja jongens daar kunnen we nog wat van leren.

- beste minaar van Julie T. : @Slyke proficiat dik verdient

- beste Julie T had mij kunnen krijgen award: @MisterV, u volharding wordt eindelijk beloond al zal deze u geen harde bezorgen

- prijs voor de poezie: @Beffer hoe deze man zijn familiegeschiedenis in pure proza heeft verwoord dat kan enkel een toekomstig nobelprijswinnaar.

- beste das: die cravatte met de Tazmanian Devil van The Looney Tunes op.

- Ruigste das: @Ruigen Das

- Beste SEO: er is er maar 1 dus mezelf

Het staat u vrij nog suggesties te doen voor categorieen. Op basis van een democratische beslissing enkel genomen door mezelf vul ik ze met plezier in.

Met vriendelijke groeten: uw SEO

Ik nomineer me Julie voor schnelste mokke van het land

Ik denomineer Slyke omwille van zijn wilde waanideeën door iedereen hier al een vol jaar te doen geloven dat hij meer doet dan aan zijn eigen pietje te trekken vanachter zijn """""""ruimtetelescoop"""""".

Ik heb de onze daarnet nog een goeie smeerbeurt gegeven, zodat ze nog even zoet is voor een volle week. Het mini aanhangselke van Slyke zal haar niet in verleiding kunnen brengen hoor... That takes much more than that... Ze weet waarom ze bij mij is, bref...

MissesV mag er ook naar fluiten, me Julie is niet lesbisch namelijk. Maar idd, hij verdient een award voor zijn toewijding (en niks voor in return krijgen). Diene jongen moet toch iets veroveren eh...

- Beste SEO: er is er maar 1 dus mezelf

Het staat u vrij nog suggesties te doen voor categorieen. Op basis van een democratische beslissing enkel genomen door mezelf vul ik ze met plezier in.

Met vriendelijke groeten: uw SEO

Azo ne speech, en ni eens het woord mezeluf gebruiken. Misschien moeten we die SEO positie terug eens open stellen me dunkt...

Aan alles komt een einde, ook aan dit jaar...

Ik nomineer me Julie voor schnelste mokke van het land

Ik denomineer Slyke omwille van zijn wilde waanideeën door iedereen hier al een vol jaar te doen geloven dat hij meer doet dan aan zijn eigen pietje te trekken vanachter zijn """""""ruimtetelescoop"""""".

Ik heb de onze daarnet nog een goeie smeerbeurt gegeven, zodat ze nog even zoet is voor een volle week. Het mini aanhangselke van Slyke zal haar niet in verleiding kunnen brengen hoor... That takes much more than that... Ze weet waarom ze bij mij is, bref...

MissesV mag er ook naar fluiten, me Julie is niet lesbisch namelijk. Maar idd, hij verdient een award voor zijn toewijding (en niks voor in return krijgen). Diene jongen moet toch iets veroveren eh...
Schnelste mokke gaat naar Aurelie Boffé. De denominatie van Slyke gaat niet hij heeft al gewonnen. Het denomineren wordt bestraft met een verbanning naar het economie en werk forum

Dan houden we uw titel en gaan we op zoek naar de SUPER SEO

En aangezien je net zegt dat dat voor het leven is wil dit zeggen :

You're shit out of luck...

De SEO is de SUPER SEO's *hoog stemmetje *: little beeee-hatch...

beste minaar van Julie T. : @Slyke proficiat dik verdient
Ik denomineer Slyke
Euh tut, tut... enkel de SEO kan denomineren, domineren en nomeren.
En voorlopig heeft de SEO zijn competente competenties aangesproken: @Slyke is de beste minnaar van Julie.
Ik wil eventueel mijn titel wel afstaan voor komende minnaar van @pretoogje

Bewijs: ik weet bijvoorbeeld dat Julie nu In Knokke zit.
Meer nog: ik weet zelfs waar ze in Knokke zit.
En ik weet zelfs wie er in Julie zit.

Dus beste minnaar is een understatement.
Stalker had eigenlijk ook gekund als titel.

Terug
Bovenaan