Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik loot nochtans praktisch alles maar ben nog nooit fuses tegengekomen.Ik zit momenteel einde beverly hills chapter en heb tot nu toe alle fuseboxes die ik kon openen kunnen openen.
Dus ik vermoed dat je ze toch wel altijd vind in de buurt waar je ze nodig hebt.
En je komt ook een level tegen waar je ze MOET installeren om verder te kunnen (story quest), dus die moet je toch 'gevonden' hebben?
Tenzij je nog zo ver niet zit.
Alleszins ook nog geen gezien op een vendor.

Geld vind ik niet direct een probleem. Heb nu 14/24 hoofdmissies voltooid en heb 110.000 dollar.enige jammere vind ik dat de wapens nogal vlug kapot gaan en dat de repair kost nogal hoog is tov van het geld dat je onderweg kan looten
zit denk ik halverwege story dus geen idee of je op het einde vlotter geld kan binnen krijgen

Als je voor de platinum gaat moet je ook rekening houden dat je in totaal 1 miljoen munten moet bij elkaar geraapt hebben.enige jammere vind ik dat de wapens nogal vlug kapot gaan en dat de repair kost nogal hoog is tov van het geld dat je onderweg kan looten
zit denk ik halverwege story dus geen idee of je op het einde vlotter geld kan binnen krijgen
Je kan bij je inventory zien waar de keys voor dienen. Meestal staat er een beschrijving bij van de locatie ongeveer.Iemand tips voor die keys. Je kan er zoveel vinden maar waar welke te gebruiken?

Ik zit momenteel einde beverly hills chapter en heb tot nu toe alle fuseboxes die ik kon openen kunnen openen.
Dus ik vermoed dat je ze toch wel altijd vind in de buurt waar je ze nodig hebt.
En je komt ook een level tegen waar je ze MOET installeren om verder te kunnen (story quest), dus die moet je toch 'gevonden' hebben?
Tenzij je nog zo ver niet zit.
Alleszins ook nog geen gezien op een vendor.
Ja idd, gisteren zag ik voor de eerste keer een fuse op een vendor, en viel mijn euro dat het 2 verschillende zaken zijnJij bedoelt circuit breakers, die vind je inderdaad in de buurt van de schakelaars enz die je moet herstellen.
Fuses heb ikzelf ook alleen gevonden bij vendors eerlijk gezegd, er is trouwens geen enkele fusebox die verplicht is om verder te kunnen in het verhaal.

Iedere vendor verkoopt fuses denk ik. Je kunt er wel maar maximaal 3 in je inventory hebben.Ja idd, gisteren zag ik voor de eerste keer een fuse op een vendor, en viel mijn euro dat het 2 verschillende zaken zijn![]()
hoelang over gedaan?story uit
nu nog wat side quests doen, platinum zal er wel niet inzitten want vrijdag komt monster hunter sunbreak uit ^^
18u op de teller, heb wel hier en daar wat side quests gedaan om te levelen want underleveld main missies zijn een painhoelang over gedaan?

Dead Island 2 – the multimillion copy selling first-person action RPG – unleashes a massive free update on 22 October, bringing a wave of thrilling new content and features designed to elevate player´s zombie-slaying experience.
Fans have been eagerly awaiting the return of New Game Plus and their wishes have been answered. Players can now dive back into the heart of HELL-A, armed with their favorite characters, weapons and a whole new set of challenges.
With increased difficulty, new enemies and additional skill slots, the fight against the undead will be more intense than ever before.
Patch 6 new content doesn’t end here. Introducing Neighborhood Watch, a brand new cooperative horde mode that pits players against relentless zombie swarms. As members of the Bobcats, a fresh trio of College survivors, players must defend their frat house In Venice from relentless waves of zombies.