Nee maar wel de owner van IPDie komen niet naar Xbox GamePass he... 't Is PC game pass.
Werd hier al aangehaald, maar Sony/PlayStation is hier niet de uitgever.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee maar wel de owner van IPDie komen niet naar Xbox GamePass he... 't Is PC game pass.
Werd hier al aangehaald, maar Sony/PlayStation is hier niet de uitgever.

En het spel komt niet naar xbox dus er is toch nig altijd niks speciaals gebeurt? Het spel bestond al op pc eh... Nu gewoon ook via GP op PC... Is dus nog altijd PS en PC zoals voordien.Nee maar wel de owner van IP![]()
www.instagram.com
Dat zijn dan al die omgekomen gastarbeiders neem ik aan?Blijkbaar lopen er BTs rond op het WK.
![]()
Om even niet teveel het 2de deel te overspoelen met vraagjes mss deze nog even oppikken. Ik vermoed dat ik niet de enige ben die eerst part 1 wil uitspelen.
Iemand wat goede tips, liefst met een link naar een goede website ipv spoiler tags die toch iedereen leest? Ik weet niet wat te doen als die zwarte handen ten tonele komen. Iemand concrete tips daarvoor, en ook een overzichtje van hoe het hele koerier system werkt, ik ben er nog altijd niet uit, net begonnen en mijn 2de link gemaakt (knot). Nog zoveel onduidelijkheden. Ik moet niet alles weten, maar wel indien ik zaken zou missen en zou moeten backtracken. Ik speel op normal en dat is zeker te doen qua moeilijkheid...
Ok maar 1 ding dat ik nu al wil weten, redelijk in het begin van de game dus weet niet of het spoiler is maar zet het toch tss tags:
Ik ben dus zo BTs aangevallen geweest, en je belandt zo in een black pool of death, redelijk surrealistisch, wat is daar de bedoeling van, is het normaal dat je daar soms in belandt, en wat voor effecten geeft dat op de game? Waarschijnlijk wordt dit wel duidelijk, en is het part of the process om te ontdekken, maar kan dat kwaad? Want erna was mijn stamina serieus naar de kloten. Of wa dat nu omdat ik verzopen was in een rivier, weet het effe niet meer goed...