Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou dat zo nefast zijn een week voor de wedstrijd?Ik ben wel aan het twijfelen om vrijwilliger te zijn in Knokke, maar ik weet niet of het ideaal is om een week voor mijn eigen race daar de hele dag te gaan staan.
In principe is dat nog een stevige trainingsdag. Ik taper best weinig voor een halve. Ik zou moeten schuiven met een lange training de dag ervoor en dan herstellen de dag van de race waar ik dan op mijn benen sta.Waarom zou dat zo nefast zijn een week voor de wedstrijd?
Een dag ervoor kan ik nog inkomen, maar een week.
De meest eenvoudige (en goedkope) oplossing is hetzelfde systeem achter het zadel te kopen.Ik heb nu de ez gains set up die toch wel serieuze aero claims maakt. Overmorgen voor de eerste maal in wedstrijd testen.Ik heb vorig jaar mijn Ordu gekocht. Ik heb de aerobottle vervangen door een gewone cage en bottle en de bottle cages (genre xlab mini wing) van mijn partner haar TT achter het zadel. Nu ben ik aan het twijfelen om zelf iets te kopen. Tips?
Algemene indruk: alles is superduur.De meest eenvoudige (en goedkope) oplossing is hetzelfde systeem achter het zadel te kopen.
Alternatief is een mount aan het zadel, maar dan riskeer je niet te mogen deelnemen door de fairing.
De oplossing tussen de armen is ook niet evident meer, want die regels zijn recent veranderd en ik zou het dus allemaal eens moeten uitzoeken.
Ik heb nu de ez gains set up die toch wel serieuze aero claims maakt. Overmorgen voor de eerste maal in wedstrijd testen.
Voordeel is daar dat je uw bottles (1 of 2) kan schuiven dieper of dichter. Die staan ook iets hoger dan een standaard bts systeem waardoor ze in principe iets eenvoudiger toegankelijk moeten zijn.
) Volgende wedstrijd is Zolder dus hopelijk tegen dan de SL7 inruilen voor de TT fiets. Wel benieuwd welk verschil dit gaat geven.Ik zou zeggen, check de kalender van triatlon Vlaanderen: https://www.triatlon.vlaanderen/kalenderEr was op 17 mei 2026 een aquabike in Damme. Zijn er nog events die om zwemmen en fietsen draaien?