Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ik dacht dat het naast elkaar ging runnen. Want je gaat de keuze krijgen of je Vanilla Classic permanent Vanilla blijft of permanent naar TBC overgaat.Kan je nog de gewone Classic ook spelen of verhuist alles mee?
Je kan kiezen of je je char op classic laat of mee gaat naar TBC. Je kan ook een clone aanmaken zodat beide kunnen, maar dat gaat wat kosten.Kan je nog de gewone Classic ook spelen of verhuist alles mee?
Meeneem is al geboden nog voor ge hier kwam postenMoesten mensen nog op zoek zijn naar 2 strategy guides van Brady Games voor WoW vanilla en TBC, voor 4 euro mogen ze weg :.D

My bad, nog wennen aan het feit dat ik geen tapatalk meldingen krijgMeeneem is al geboden nog voor ge hier kwam posten![]()
![]()
.
tis morgen al launchHeb me toch weer laten verleiden en ben me voor aan het bereiden op TBC classic volgende week woensdag.
Classic zelf heb ik eigenlijk niet zo lang gespeeld, de eerste maand wel heel intensief, 60 geworden, wat dungeons gedaan en dan gestopt. Later nog eens gesubbed en wat zitten PvPen en een rogue beginnen levelen maar die is niet eens 60 geworden.
Ik kijk er wel naar uit, maar realistisch gezien ga ik nooit genoeg tijd hebben om er veel uit te halen nu de lockdown op zijn laatste benen loopt. De repgrinds en attunement etc waren echt enorm tijdsintensief in TBC, ik zie het me niet doen. Maar soit, we zien wel 
Morgen om middernacht inderdaad, technisch gezien woensdag dustis morgen al launchIk kijk er wel naar uit, maar realistisch gezien ga ik nooit genoeg tijd hebben om er veel uit te halen nu de lockdown op zijn laatste benen loopt. De repgrinds en attunement etc waren echt enorm tijdsintensief in TBC, ik zie het me niet doen. Maar soit, we zien wel
![]()

Hah, ik had het verkeerd op dan, excuses ^^Morgen om middernacht inderdaad, technisch gezien woensdag dus
![]()
Ik merk dit nu pas. Ik dacht dus dat het vandaag om middernacht ging zijn van 31 mei => 1 juni. Very sadMorgen om middernacht inderdaad, technisch gezien woensdag dus
![]()
voor wow classic? Bedoel je dan de dark portal pass? Of de deluxe editie?Ik heb een code voor de nieuwe DLC, maar helaas haakt de reviewer af.
Kan ik hier iemand warm maken om als gastreviewer op te treden?
Je krijgt de DLC dus gratis, enige wat we verwachten is een toffe review.
WoW: the Burning Crusade Classicvoor wow classic? Bedoel je dan de dark portal pass? Of de deluxe editie?